Szeptember 20-án a ReklámFeszt keretén belül adták át a Golden Dove díjakat és hirdették ki a Legszebb call-centeres hangot.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a 2011.01.01 és a 2012.06.30. közötti időszakban megvalósult, direkt kommunikációt alkalmazó kampányok nevezését várta az idei versenyre, amelyet 6 fős zsűri bírált el: Liptay Gabriella (Invitel), Vámos-Hegyi Attila (DIMSZ), Havasi Raymond (havasi: live), Simon Krisztián (Marketing & Média), Geszti Péter, valamint Ráczné Hegedűs Klára (Magyar Posta). A zsűri azt a döntést hozta, hogy az eredeti szempontrendszert és bírálati kritériumokat megtartja, azonban nem szektoronként adja át a díjakat, hanem összevont kategóriákban jutalmaz.
A győztesek:
A legkreatívabb kampány: Draftfcb, Chevrolet Amerikai álom
A leghatékonyabb kampány: Lowe GGK, Mol DalHal
A leginnovatívabb kampány: Draftfcb, Chevrolet Like Machine
Best Mobile Solution díj a Mobilmarketing Tagozattól: hd Open! , Irány Szentendre
A Magyar Posta Legjobb Direct Mail különdíja: Café Communications, Skoda Majrévas
A győztesek a hagyományos díj helyett Takács Mari feszített vászonra, akril technikával készült képeit kapták, amelyek témájukban az egyes kategóriákhoz illeszkednek.
A Golden Dove verseny előtt még egy díjat átadtak, ugyanis a DIMSZ Contact Center tagozatának a szervezésében valósult meg a Legszebb hangú call-centeres verseny, amelyre közel 140 nevezés érkezett. Az előzsűrizést követően a Kreatív online oldalán futó közönségszavazás alapján a kiválasztott 10 hang közül Meier Lídiára, a Magyar Telekom munkatársára szavaztak a legtöbben.
A Golden Dove direkt és interaktív marketing verseny szakmai partnerei: Hírek Média, Café Connection, Feibra, Crane.
A Neckermann marketingigazgatója, Kálmán Péter és Kovácsházy Dénes, a Contact Center tagozat elnöke adják át a díjat a legszebb hangú call-centeres munkatársnak, Meier Lídiának
Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke
Geszti Péter a zsűri véleményét összegezte.
A kegkreatívabb kampány győztesei: Draftfcb, Chevrolet Amerikai Álom.
A leghatékonyabb kampány győztesei: Lowe GGK, Mol DalHal.
A leginnovatívabb kampány győztesei: Draftfcb, Like Machine.
hd Open! a Best Mobile Solution díjjal.
A Legjobb Direct Mail különdíjat átadja Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta értékesítési igazgatója, a nyertes projekt: Café Communications, Skoda Majrévas.
Golden Dove pinata kinyitása.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk