Koktél: Olyan ízes vegyület, amelyben a végeredményt többnek érezzük, mint az összetevők matematikai összegét. Érdekes keverék, egyveleg, kotyvalék.
Ezzel a filozófiával indítottuk útjára a Reklámklubot, ahol mindenki megtalálhatja azt, amit keres szakmán belül és kívül egyaránt.
Legyen szó akár egy szakmai beszélgetésről, egy jó sörözésről, marketingszakmai ismereteink bővítéséről, vagy féktelen, hajnalig tartó bulizásról. Íme egy közösség, ahol mindezt egyszerre teheted meg. Reklámszakmunkások, grafikusok, nagyszájú accountosok, elvont művészeti vezetők, közeledik a Reklámklub második felvonása.
Aki eddig még nem találkozott velünk, azért nem árt, ha tudja hova érkezik, ha aznap este kipucolja táncos cipőjét. Kommunikációs szakemberek, vezetők, ügynökségek képviselői, multik és márkák marketing szakemberei, és minden olyan elméjét csiszoló diák, aki fogékony a kommunikációs szakma iránt. Ha bármelyiket ki tudnád emelni a sárgás zöld kiemelő filceddel, akkor érdemes leugrani egy sörre, lehet, hogy kettő lesz belőle…
A buli helyszíne legyen még egy pár napig titkos, csakhogy borzoljuk a kedélyeket is! Ígérjük, pár napon belül eláruljuk! Az első alkalommal ellentétben, ezúttal már szakmai résszel is bővülünk, hiszen a buli első harmadában kerekasztal beszélgetéssel, és remélhetőleg nagyfokú interaktivitással elmélkedünk az online problémákról. Az Év Honlapja zsűrijei előadásai során tanulunk egy keveset, majd az azt követő beszélgetés során mindenki véleményére számítunk, itt az idő már tiszta vizet önteni a pohárba: mitől lesz szép és jó egy weboldal, mitől lehet hatékony számunkra? Október utolsó napján kiderítjük.
Ezen kívül lesz még italakció több ízben, networking valódi kocsmahangulatban, tombola, mert az jó és persze talpalávaló is, ha valaki lábában ott a boogie.
Belépő természetesen továbbra sincs, viszont a megfelelő komfortérzet és kényelem miatt a belépés egy előzetes regisztrációhoz kötött. Ez minimum 2 és maximum 12 másodpercet vesz igénybe, cserébe viszont senki nem fog nagy erővel rád borítani egy whisky kólát, vagy éppen egy sört, ízlés dolga. Döntsük el ott!
A regisztráció a reklamklub.com oldalon hamarosan elkezdődik, addig is kísérj minket figyelemmel, nehogy lemaradj valamiről. Kérdés esetén ne fogd vissza magad, keress minket a Facebookon és válaszolunk!
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk