FaceBook blog.hu

Marketing - Event

Igazából ez túlélés volt inkább, mint hatalmas átgondoltság! - interjú Fluor Tomival

2012.12.20

A dec. 13-án megrendezett ReklámKlub workshopján Karányi Dániel, Büttl Krisztián, Berkes Péter, Sziládi-Kovács Tibor és Fluor Tomi osztotta meg véleményét a nagyközönséggel a reklám új formájáról, a branded content-ről. A workshop után a híres el(ő)adóművésszel, Fluorral beszélgettünk.

Szili Eszter: A kerekasztal-beszélgetés során Karányi Dániel említette azt a bizonyos „marketinges vért”, amely egyértelműen vonatkozik rád is. Hogyan épült fel a Fluor-imázs?

Fluor Tomi:
Igazából ez túlélés volt inkább, mint hatalmas átgondoltság, hiszen a kezdetekkor, 2004 körül, nagyon kevés lehetőség volt arra, hogy valaki kitűnjön. Ezután kezdtem el figyelni a különböző külföldi oldalakat, hogy hol érdemes regisztrálni, hol tudok igazán hatékonyan közvetítetni bármit. Szeretek úttörő lenni, és új dolgokat kezdeményezni. Például Magyarországon 2006-tól indult a YouTube, ahol szinte rögtön ott voltam, Twitteren pedig már 2007 óta fent vagyok, miközben ez csak az elmúlt két évben vált kimondottan népszerűvé. A UStreamet is én kezdtem el használni itthon elsőként, ez azóta lett csak igazán felkapott a zenei pályán. Ezeknek a megosztóknak a segítségével igyekeztem minél inkább bekerülni a köztudatba, ami eleinte nagyon nehéz volt, de mára már szerencsére kialakult egy elég széles kör, amely követni tud és követni is akar engem. Az egész egy választás kérdése volt: csinálom, és akkor megismernek, vagy nem csinálom, és nem ismernek meg. Én az elsőt választottam.


Fotó:Iskola

SZ.E.: Nagyon sokat emlegetted a hitelességet. Fő támogatóid a Red Bull és az Adidas. Miért pont ők, miért higgyük el, hogy te imádsz például Red Bullt inni?

F.T.:
Attól válok igazán hitelessé, hogy tényleg nagyon kedvelem ezeket a márkákat, és ez kifejezetten látszik is. Egyes előadókról szinte világít az, hogy igazából nem szeretik annyira az általuk reklámozott terméket, és ezért nagyon rosszul is kommunikálják azokat.

SZ.E.: Te hogyan szereted kommunikálni a márkáidat?


F.T.:  Annak vagyok a híve, hogy nagyon direkt módon semmit. Például egy-egy klipemben vagy képemen megjelennek a termékek, de nem kiemelt szerepben. Ennek ellenére azt veszem észre, hogy ma már a közvetlenség is nagyon hatásos tud lenni. Például nemrég feltettem egy fotót Instagramra, amelyiken BarneyStinson Red Bullt iszogat, és kiírtam, hogy „Na mit iszik Barney? Csak nem?”. Ez a kép rengeteg lájkot kapott, többet, mint bármelyik másik posztom. Ez egyébként sokszor így van, hogy többen lájkolnak egy-egy termékmegjelenítésre, mint egyéb másik kiírásomra, hiszen a rajongók is szeretik, és azonosulni tudnak vele. Talán túlzás, de ahhoz, hogy valakit komolyan vegyenek, ma már szinte követelmény, hogy egy nagyobb márka álljon mellé.

SZ.E.:  És most akkor is Adidas pulóver lenne rajtad, és Red Bullt innál, ha ők nem álltak volna melléd?

F.T.: Az a durva az egészben, hogy igen. A Mizu klipjének forgatásakor például még szó sem volt szponzorációról, pedig Adidas ruhákban szerepeltem. Azt hiszem, úgy indult a dolog, hogy valaki belinkelte nekik a videómat vagy valahogyan rám találtak, és látták, hogy mennyire népszerű a Mizu, én pedig a termékeiket viselem, és ennek köszönhetően kialakult köztünk egy kapcsolat. Azt nem mondanám, hogy azelőtt állandóan Red Bullt ittam, de ez egy valóban minőségi és nagy brand, és megtiszteltetésnek tartom, hogy együttműködhetek velük.



SZ.E.:
Az imént újra szóba került a sokat firtatott Kiszel Tünde-ügy. Mennyire jó reklám a negatív reklám?

F.T.:  Azt hiszem, Tündi néninek talán jó, hiszen ő valószínűleg ebből él. Én nem igazán vagyok a negatív reklám híve, de például az, hogy idén a Google-keresések között első helyen szerepelek, elárul valamit, hiszen azok is ugyanúgy rám keresnek, akik éppen szidni akarnak. Ők is ugyanúgy generálják a népszerűségemet. Az a rossz, ha valakinek csak negatív reklámja van, ezen tudni kell egyensúlyozni, persze sokszor nem is tehet róla az ember.

SZ.E.: Végül egy kis aktualitás: Hogyan töltöd majd a karácsonyt?

F.T.: Rettenetesen unalmasan, ahogyan mindenki más. Hazautazom ilyenkor, a családommal vagyok, fát díszítünk, ajándékozunk, és egyéb karácsonykor szokásos dolgokat csinálunk együtt.

 

Szili Eszter
(reklámipar)

 


 

a cikk további képei

vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

01

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Da Vinci Studio

Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás. Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis