Az olimpia miatt nagy küzdelem várható az idén harmadjára megrendezésre kerülő versenyen.
A Blikk és a Nemzeti Sport kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda online szavazáson keresi többek között az Év Sportkampányát. A versenyen kizárólag a közönség dönt a nyertesekről, amelyeket összesen tíz kategóriából választhat majd ki. Az online szavazáson sportolókat, menedzsert, klubot, valamint a már említett legjobb sportkampányt illetik a neves elismeréssel.
A tavalyi versenyen több mint egy millió szavazat érkezett a jelöltekre, melyből a 2011-es Év Sportkampánya díjat a T-Home Vivicitta szponzorációjához kapcsolódó, A Nagy Futópárbaj aktivitás nyerte meg.
Idén az olimpia miatt már a mezőny kialakítása is alapos fejtörést okozott a versen szervezői számára. „Ilyenkor a márkák is sokkal nagyobb figyelmet szentelnek a sportnak, nemcsak a sportolók, de – végre- a kampányok között is nehéz a jelöltállítás, hiszen jobbnál jobb reklámokkal találkozhattunk.” – mondta Rácz Felix, a Felix Promotion menedzseriroda vezetője.
Az Év Sportkampánya díj 2012-es jelöltjei között olyan nevekkel találkozhatunk, mint az E.ON, a Soproni vagy az MVM, melyek a Magyar Olimpia Bizottság különböző fokozatú támogatóiként valósították meg olimpiai kampányaikat, míg a MOL sportolók szponzorjaként egy emlékezetes flashmobra építő reklámmal a sporttámogatást népszerűsítette. De a Coca-Cola és a Spar is megtalálható a nevek között, ők inkább tömegsport események kommunikációja miatt kaptak helyet a mezőnyben.
A listán megtaláljátok a jelölteket és a kampányt, amivel esélyessé váltak az Év Sportkampánya díjra. A verseny február 12-ig tart, szavazni pedig itt lehet: http://evsportoloja.hu/
Az Év Sportkampánya 2012 jelöltek:
1.
A kampány neve: Coca-Cola Testébresztő Program
A kapcsolódó esemény: Coca-Cola Női futógála
A megbízó: Coca-Cola Magyarország
Ügynökség: Person Communications
Leírás: A Coca-Cola Magyarország Testébresztő program elsődleges célja az volt, hogy szabadidős mozgásra buzdítsa az embereket. A 2012-es kampány célközönsége a nők voltak, amely a Coca-Cola Testébresztő Női Futógálán csúcsosodott ki. A kampány során aktívan használták a közösségi médiát: a videómegosztókat és a hölgyek körében népszerű tematikus blogokat is. Végül több mint 4000-ren vettek részt a margitszigeti eseményen.
2.
A kampány neve: Lond.on olimpia
A kapcsolódó márka: E.ON
A megbízó: E.ON Hungária Zrt.
Ügynökségek: ACG HEY, Phd Hungary
Leírás: Az E.ON kampánya során azt próbálta tudatosítani a közönségben, hogy már 2005 óta a Magyar Olimpiai Csapat Gyémántfokozatú Főtámogatója. Ehhez 4 darab 25 másodperces szpotot készítettek, melyekben olimpikonokat mutattak be figyelemfelkeltő, szórakoztató és szokatlan, egyszóval emberközeli helyzetekben. A reklámok 25 csatornán futottak rendszeresen május 14.és június 17. között.
3.
A kampány neve: 3x1 és jobban megy!
A kapcsolódó márka: Média Unió
A megbízó: Média Unió Alapítvány a Társadalmi Tudatformálásért Közhasznú Egyesület
Ügynökségek: Hat márkaművek, Open Communications, Berg Média, Post Edison
Leírás: A Média Unió a Társadalmi Tudatformálásért Alapítvány társadalmi célú kampánya is hasonló célt tűzött ki maga elé: növelni a heti rendszerességgel mozgók számát. A többek között televíziós, sajtó- és közterületi hirdetési kampányt kiegészítve az Erzsébet téri Sportplaccon 12 héten át sportrendezvényeket rendeztek, valamint országos sporteseményeken vettek részt, illetve Sportos csütörtök rendezvénysorozatukon országosan 150 egyesületet és klubot mozgattak meg. A hirdetésekben pedig többek között olimpikonokkal és hírességekkel próbálták meg elérni az embereket.
4.
A kampány neve: "Le a kalappal!"
A kapcsolódó márka: MOL
A megbízó: MOL Nyrt.
Ügynökségek: Human Telex, Cafe Media, Neo Interactive, Carnation
Leírás: A MOL is a sporttámogatói szerepének ismertebbé tételét tűzte ki célul a "Le a kalappal" olimpiai kommunikációja során. A kampánynak két fő esemény - a "Le a kalappal" flash mob és a Kalapos videó üzenetek - képezte a vázát, az előbbiből, azaz a 200 táncos olimpikonokat köszöntő meglepetés táncából készült videó megközelítőleg 100 ezer letöltést ért el a You Tube-on. Emellett azonban számos kommunikációs eszközt is használtak, többek között kreatív sajtóhirdetések és Facebook nyereményjáték kísérte a kampányt.
5.
A kampány neve: MVM Olimpikon Életút Program
A kapcsolódó márka: MVM
A megbízó: MVM Magyar Villamos Művek Zrt.
Ügynökségek: Hung-Ister Zrt.
Leírás: A Magyar Villamos Művek Zrt. a MOB Olimpikon Életút Program gyémánt fokozatú főtámogatójaként azt szeretné, ha összhangot teremthetne az élsportolóink, olimpiai büszkeségeink versenyzői pályafutása és a civil életre történő felkészülése között. A program egyértelmű, modern és az MVM imázsához illő bemutatását valósították meg két olimpikon, Vörös Zsuzsa olimpiai bajnok öttusázó és Kozmann György kétszeres olimpiai bronzérmes kenus részvételével.
6.
A kampány neve: Samsung Hope Relay
A kapcsolódó program: SMART Sport a Gyermekekért
A megbízó: Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügynökségek: Leo Burnett, kirowski, Eurolex Consulting Media & PR, HPS Experience
Leírás: A magyarországi "SMART Sport a Gyermekekért" jótékonysági kezdeményezés a világ 17 országában elindított Samsung Hope Relay program része volt, melynek keretében több sportakciót is szerveztek. A kampány valóban egyedi és formabontó volt, elég, ha csak a SMART-kilométer gyűjtésre gondolunk, amikor egy okostelefonos gps alkalmazást használva futottak a résztvevők nap mint nap a minél nagyobb távokat a minél nagyobb adomány összegyűléséért.
7.
A kampány neve: "Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!"
A kapcsolódó márka: Soproni sör
A megbízó: Heineken Hungária Zrt.
Ügynökségek: Kaméleon
Leírás: A sörmárkákat idén a Soproni képviseli, amely az "Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!" kampányában digitális kapcsolat hozott létre a szurkolók és a sportolók között, vagyis a rajongók egy Facebook alkalmazás segítségével virtuálisan söröztek és szurkoltak a magyar csapatért. A közösségi média a már ismert, sikeres tv-reklám sorozat aktuális részeit hatékonyan egészítette ki.
8.
A kampány neve: "Kell a hangod, kell a tapsod!"
A kapcsolódó esemény: Spar Budapest Nemzetközi Maraton
A megbízó: BSI, Spar Magyarország Kft.
Leírás: A 27. Spar Budapest Nemzetközi Maratonhoz kapcsolódó "Kell a hangod, kell a tapsod!" kampány különlegessége, hogy a futók mellett a "kívülállókat" is bevonta a célcsoportba. A kampányhoz nyereményakció is társult: akik a sajtóhirdetésekből kivágható szurkolói kuponokon megjelölték kedvenc résztvevő futójukat és azt a helyszínen kihelyezett gyűjtőládákba bedobták, sorsoláson vehettek részt.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk