FaceBook blog.hu

Marketing - Event

Az Év Sportkampánya kerestetik

2013.01.12

Az olimpia miatt nagy küzdelem várható az idén harmadjára megrendezésre kerülő versenyen.

A Blikk és a Nemzeti Sport kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda online szavazáson keresi többek között az Év Sportkampányát. A versenyen kizárólag a közönség dönt a nyertesekről, amelyeket összesen tíz kategóriából választhat majd ki. Az online szavazáson sportolókat, menedzsert, klubot, valamint a már említett legjobb sportkampányt illetik a neves elismeréssel.

A tavalyi versenyen több mint egy millió szavazat érkezett a jelöltekre, melyből a 2011-es Év Sportkampánya díjat a T-Home Vivicitta szponzorációjához kapcsolódó, A Nagy Futópárbaj aktivitás nyerte meg.


Kép:Futanet.hu



Idén az olimpia miatt már a mezőny kialakítása is alapos fejtörést okozott a versen szervezői számára. „Ilyenkor a márkák is sokkal nagyobb figyelmet szentelnek a sportnak, nemcsak a sportolók, de – végre- a kampányok között is nehéz a jelöltállítás, hiszen jobbnál jobb reklámokkal találkozhattunk.” – mondta Rácz Felix, a Felix Promotion menedzseriroda vezetője.

Az Év Sportkampánya díj 2012-es jelöltjei között olyan nevekkel találkozhatunk, mint az E.ON, a Soproni vagy az MVM, melyek a Magyar Olimpia Bizottság különböző fokozatú támogatóiként valósították meg olimpiai kampányaikat, míg a MOL sportolók szponzorjaként egy emlékezetes flashmobra építő reklámmal a sporttámogatást népszerűsítette. De a Coca-Cola és a Spar is megtalálható a nevek között, ők inkább tömegsport események kommunikációja miatt kaptak helyet a mezőnyben.

A listán megtaláljátok a jelölteket és a kampányt, amivel esélyessé váltak az Év Sportkampánya díjra. A verseny február 12-ig tart, szavazni pedig itt lehet: http://evsportoloja.hu/

Az Év Sportkampánya 2012 jelöltek:

1.
A kampány neve: Coca-Cola Testébresztő Program
A kapcsolódó esemény: Coca-Cola Női futógála
A megbízó: Coca-Cola Magyarország
Ügynökség: Person Communications

Leírás: A Coca-Cola Magyarország Testébresztő program elsődleges célja az volt, hogy szabadidős mozgásra buzdítsa az embereket. A 2012-es kampány célközönsége a nők voltak, amely a Coca-Cola Testébresztő Női Futógálán csúcsosodott ki. A kampány során aktívan használták a közösségi médiát: a videómegosztókat és a hölgyek körében népszerű tematikus blogokat is. Végül több mint 4000-ren vettek részt a margitszigeti eseményen.

2.
A kampány neve: Lond.on olimpia
A kapcsolódó márka: E.ON
A megbízó: E.ON Hungária Zrt.
Ügynökségek: ACG HEY, Phd Hungary

Leírás: Az E.ON kampánya során azt próbálta tudatosítani a közönségben, hogy már 2005 óta a Magyar Olimpiai Csapat Gyémántfokozatú Főtámogatója. Ehhez 4 darab 25 másodperces szpotot készítettek, melyekben olimpikonokat mutattak be figyelemfelkeltő, szórakoztató és szokatlan, egyszóval emberközeli helyzetekben. A reklámok 25 csatornán futottak rendszeresen május 14.és június 17. között.

3.
A kampány neve: 3x1 és jobban megy!
A kapcsolódó márka: Média Unió
A megbízó: Média Unió Alapítvány a Társadalmi Tudatformálásért Közhasznú Egyesület
Ügynökségek: Hat márkaművek, Open Communications, Berg Média, Post Edison

Leírás: A Média Unió a Társadalmi Tudatformálásért Alapítvány társadalmi célú kampánya is hasonló célt tűzött ki maga elé: növelni a heti rendszerességgel mozgók számát. A többek között televíziós, sajtó- és közterületi hirdetési kampányt kiegészítve az Erzsébet téri Sportplaccon 12 héten át sportrendezvényeket rendeztek, valamint országos sporteseményeken vettek részt, illetve Sportos csütörtök rendezvénysorozatukon országosan 150 egyesületet és klubot mozgattak meg. A hirdetésekben pedig többek között olimpikonokkal és hírességekkel próbálták meg elérni az embereket.

4.
A kampány neve: "Le a kalappal!"
A kapcsolódó márka: MOL
A megbízó: MOL Nyrt.
Ügynökségek: Human Telex, Cafe Media, Neo Interactive, Carnation

Leírás: A MOL is a sporttámogatói szerepének ismertebbé tételét tűzte ki célul a "Le a kalappal" olimpiai kommunikációja során. A kampánynak két fő esemény - a "Le a kalappal" flash mob és a Kalapos videó üzenetek - képezte a vázát, az előbbiből, azaz a 200 táncos olimpikonokat köszöntő meglepetés táncából készült videó megközelítőleg 100 ezer letöltést ért el a You Tube-on. Emellett azonban számos kommunikációs eszközt is használtak, többek között kreatív sajtóhirdetések és Facebook nyereményjáték kísérte a kampányt.

5.
A kampány neve: MVM Olimpikon Életút Program
A kapcsolódó márka: MVM
A megbízó: MVM Magyar Villamos Művek Zrt.
Ügynökségek: Hung-Ister Zrt.

Leírás: A Magyar Villamos Művek Zrt. a MOB Olimpikon Életút Program gyémánt fokozatú főtámogatójaként azt szeretné, ha összhangot teremthetne az élsportolóink, olimpiai büszkeségeink versenyzői pályafutása és a civil életre történő felkészülése között. A program egyértelmű, modern és az MVM imázsához illő bemutatását valósították meg két olimpikon, Vörös Zsuzsa olimpiai bajnok öttusázó és Kozmann György kétszeres olimpiai bronzérmes kenus részvételével.

6.
A kampány neve: Samsung Hope Relay
A kapcsolódó program: SMART Sport a Gyermekekért
A megbízó: Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügynökségek: Leo Burnett, kirowski, Eurolex Consulting Media & PR, HPS Experience

Leírás: A magyarországi "SMART Sport a Gyermekekért" jótékonysági kezdeményezés a világ 17 országában elindított Samsung Hope Relay program része volt, melynek keretében több sportakciót is szerveztek. A kampány valóban egyedi és formabontó volt, elég, ha csak a SMART-kilométer gyűjtésre gondolunk, amikor egy okostelefonos gps alkalmazást használva futottak a résztvevők nap mint nap a minél nagyobb távokat a minél nagyobb adomány összegyűléséért.

7.
A kampány neve: "Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!"
A kapcsolódó márka: Soproni sör
A megbízó: Heineken Hungária Zrt.
Ügynökségek: Kaméleon

Leírás: A sörmárkákat idén a Soproni képviseli, amely az "Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!" kampányában digitális kapcsolat hozott létre a szurkolók és a sportolók között, vagyis a rajongók egy Facebook alkalmazás segítségével virtuálisan söröztek és szurkoltak a magyar csapatért. A közösségi média a már ismert, sikeres tv-reklám sorozat aktuális részeit hatékonyan egészítette ki.

8.
A kampány neve: "Kell a hangod, kell a tapsod!"
A kapcsolódó esemény: Spar Budapest Nemzetközi Maraton
A megbízó: BSI, Spar Magyarország Kft.

Leírás: A 27. Spar Budapest Nemzetközi Maratonhoz kapcsolódó "Kell a hangod, kell a tapsod!" kampány különlegessége, hogy a futók mellett a "kívülállókat" is bevonta a célcsoportba. A kampányhoz nyereményakció is társult: akik a sajtóhirdetésekből kivágható szurkolói kuponokon megjelölték kedvenc résztvevő futójukat és azt a helyszínen kihelyezett gyűjtőládákba bedobták, sorsoláson vehettek részt.






Márton Orsolya
(reklámipar)

 
Címkék: díj, marketing, pr, sport
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bogár Reklámügynökség

Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis