A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal.
A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti.
A szövetség 11. alkalommal rendezi meg szemináriumát, mely ezúttal a direct mail és az email marketing szektort veszi górcső alá. A címzett és címezetlen küldemények piaca a DIMSZ legutóbbi ágazati kutatása szerint még mindig piacvezető csatorna a DM iparágban, de a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően ez a marketingkommunikációs terület is alapos változásokon ment keresztül az elmúlt években. A mérési lehetőségek mellett a résztvevők megismerhetik, hogy milyen kreatív elemek és szövegírási technikák működnek direct mail-nél, illetve a postai liberalizációnak milyen hatása lesz a piacra, milyen új irányok vannak a címzett és címezetlen küldemények piacán.
Az email marketing napon az adatbázis építés, az elektronikus hirdetésekre vonatkozó jogi szabályozás mellett olyan esettanulmányokat ismerhetnek meg a vendégek, amelyek a hatékony targetálás mellett a kreatív elemeknek is köszönhették a magas konverziót. Az első nap délutánján, a Hírek Média workshopjának keretében a résztvevőket négyfős csapatokra osztják, akiknek 1 órájuk lesz egy email marketing brief megoldására, a csapatok mindegyike kap egy szakmai vezetőt is. A kidolgozandó briefet bárki beküldheti a DIMSZ-nek február 25-ig, aki regisztrál a rendezvényre. A legérdekesebb briefet a helyszínen oldják meg a vendégek, és a legjobb brief beküldője mellett a legjobb megoldást prezentáló csapat is értékes nyereményt kap.
A rendezvény főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei a Hírek Média és a Pauker, a konferencia részletes programja itt érhető el. Előadó cégek: Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda, Grey/G2, Tchibo, Otto Central Europe, MEC Hungary, Hírek Média, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Pauker, Ogilvy, Reader’s Digest, Bisnode Magyarország, Tesco, Graphasel, DMH Magyarország.
A rendezvény 2012.02.27 - 28-án a Magyar Posta székházában lesz látható.
Regisztráció.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk