Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.
A workshop keretében minden ország bemutatta, hogy milyen programokat szerveznek, melyek párbeszédet kezdeményeznek a politikai döntéshozókkal, a civil szektorral, valamint a fogyasztókkal, hogyan erősítik a DM szektor reputációját és érik el a pályakezdő fiatalokat.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség európai társszervezete, a Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA) február elsején a magyar szövetség meghívására Budapesten szervezte meg évközi találkozóját. A rendezvényen a FEDMA mellett 7 ország társszervezeti vettek részt, köztük Anglia, Ausztria, Németország, Hollandia, Belgium, Svédország és Magyarország. A nemzetközi találkozó előtti napon a FEDMA képviselői a DIMSZ tagjainak tartottak prezentációt arról, hogy az Európai Unióban milyen public affairs tevékenységet folytatnak, illetve milyen változások várhatóak szabályozási kérdésekben, melyek a magyar piacra is hatással lesznek.
A DMA Day egyik fontos pontja volt a direkt marketing népszerűsítésére tett lokális projektek bemutatása, a direkt marketing definíciójának újraértelmezése, illetve az aktuális piaci szabályozás és törvény-tervezetek ismertetése.
A SWEDMA jogászok bevonásával nemzeti információs és egyben panaszvonalat üzemeltet, az angol társszervezet, a DMA UK call center tagozata több betegjogi szervezet bevonásával útmutatót készített call center munkatársaknak, hogy miként ismerjék fel és kezeljék az olyan személyektől indított hívásokat, akik mentális betegségben vagy Alzheimer-kórban szenvednek.
Németország és Ausztria több alkalommal sikeresen rendezte meg a Marketing Natives nevű rendezvényét, melyen pályakezdő fiataloknak platformot teremtenek a szakmai újdonságok és a munkalehetőségek bemutatására. A DIMSZ a 2012-ben indított Tisztelt Vásárló programját, a Lollipop-díjnyertes Golden Dove verseny kommunikációját, illetve a 2012-ben első alkalommal megszervezett Call Center hangszépségversenyét mutatta be.
A FEDMA-n belül külön bizottságot hoztak létre, hogy az európai direkt marketing szervezetek között még hatékonyabb tudás-csere induljon olyan programok bemutatására és adaptálására, melyek a direkt marketing szektort, mint felelős marketingkommunikációs iparágat erősítik a szakma és a fogyasztók irányában. A Marketing Connection Committee legközelebb március 6-án Brüsszelben ül össze, a találkozón a magyar szövetség főtitkára is részt vesz.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk