Március 19-én került megrendezésre Város 2.0 – Digitális megoldások a városmárkák építésére címmel egy új programsorozat első összejövetele. Képes élménybeszámoló.
Az Országos Városmárka Tanács és partnerei által szervezett workshop témája az urbanisztika és kommunikáció, illetve Budapest és más nagyvárosok által közvetített arculatok voltak. A Design Terminál felső emeletén ezúttal előadóteremnek berendezett helyiség csordultig megtelt szakmabeliekkel, érdeklődőkkel.
Az előzetesen kiírt programnak megfelelően 18.00-kor Dr. Papp-Váry Árpád, az Országos Városmárka Tanács elnöke, illetve a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) dékánja köszöntötte az egybegyűlteket.
Az első előadó Kőváry Tamás volt, aki "Óvatosan, értékes! Profi online városmárkázás a gyakorlatban" címmel tartotta meg félórás gyorstalpalóját a városok honlapjainak helyes kialakításáról. Az MKM Marketing Institute Kft. country managerétől hiteles forrásból tudhattuk meg, hogy mennyire fontos egy város arculatának kialakításakor, hogy a hivatalos honlap céljait (turizmus elősegítése, a lakók igényeinek kielégítése) helyesen felmérjék, és ezeknek megfelelően, ezeket szem előtt tartva alakítsák ki, „designolják” a honlapot. Mert a városnév.hu önmagában márkát is képvisel.
A következő előadó Nagy Barna volt, a Kreatív Vonalak Kft. alapító ügyvezetője, stratégiai tervezője. Előadásában többek között kifejtette, hogy minden településnek tisztában kell lennie saját erőivel, látványosságaival, előnyeivel más településekhez képest és ezeket a lehető legjobban alkalmazzák saját arculatának kialakításánál. Több külföldi és hazai példa is előkerült, melyek kiválóan szemléltették mik lehetnek egy település arculatának negatív vagy pozítiv "vonulatai".
Ez után következett „Az Internet Kultúra Fővárosa” díj átadása. A tavaly alapított vándordíjat idén Debrecen városa nyerte el. A díj annak a városnak jár, amelyik az adott évben az „Év Honlapja” díj kiosztásakor a legsikeresebbnek bizonyul. Sajnos a polgármester, Kósa Lajos végül nem tudott jelen lenni az eseményen, így a szintén debreceni lakos, Nagy Barna vette át a megtisztelő díjat.
Kis szusszanás után pedig egy jó hangulatú kerekasztal-beszélgetés vette kezdetét Dr. Eszes István („Az Év Honlapja” zsűri elnöke), Kővári Tamás, Nagy Barna, Dr. Papp-Váry Árpád részvételével. A közönség aktív közreműködése, érdeklődő, olykor esetleg kissé provokatív, ám ugyanakkor szakmai kérdései („Vajon egy új sportcsarnok építése, például Debrecenben, mennyire befolyásolja a város arculatát?) hatására majdnem 21.00-ig elhúzódó beszélgetés levezetéseként a moderátor, Sziládi-Kovács Tibor, a Reklámipar főszerkesztője a ReklámKlub nevében meginvitálta a résztvevőket egy könnyed „after party-ra”, a szomszédos Akvárium Klubba.
Összességében elmondhatjuk, hogy az új előadássorozat nyitánya nagyon jól sikerült, meg volt benne minden, amit egy ilyen programtól elvárható: kellő szakmaiság, kellő jó hangulat. Várjuk a következőt!
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk