Egy különleges fekete-arany buli keretében érkezett meg a kifejezetten Magyarország számára megálmodott, és csak itt elérhető ciderkülönlegesség.
A világszerte piacvezető Strongbow hazánk számára igazi különlegességet készített; így az édesebb ízek kedvelői már alma-méz variációban is élvezhetik a természetes összetevőket tartalmazó, 5% alkoholtartalmú frissítő italt. A márka azonban nemcsak az új ízt, hanem egy új gondolatot is elhozott; mindenkit arra kérnek, gondolkodjanak frissen az Honey&Apple-ről; a mézesalmáról!
A magyar fogyasztók visszajelzései alapján az angliai cider-mesterek édesebb, nőiesebb íz elkészítésén fáradoztak, amikor meghallottak egy 1940-es évekbeli amerikai jazz-dalt, ami az alma-méz kombináció megalkotására inspirálta őket. Ez az új íz pedig további ihletet jelentett a Strongbow hazai csapatának, így elkészült a 2013-as AppleHoney című szám. Ez a friss jazz-tétel pedig hazánk 3 neves lemezlovasát inspirálta új szám elkészítésére, így Julia Carpenter, Chris Lawyer-Bricklake és Lotfi Begi (Compact Disco) is megalkotta saját remixét, amelyek elérhetők a legnagyobb videómegosztón. A zenei reneszánsz mellett, az új kombináció a divatban is érezteti hatását, hiszen Szegedi Kata díjnyertes divattervező legfrissebb kollekciójában is megjelennek az ital által ihletett darabok.
A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.
A dal zenesávjai hamarosan elérhetők lesznek a www.strongbowmusic.hu weboldalon csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet majd jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így többezer emberhez juttatva el a DJ nevét.
A Strongbow legújabb íze hamarosan elérhető lesz országszerte minden boltban, és a világon sehol máshol. Gondolkodjunk frissen a Honey&Apple-ről együtt!
További képek a cikk alján található képgalériában.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk