A Strongbow igazi italkülönlegességgel lepte meg a magyar fogyasztókat, a mézesalma ízű cider jelenleg nem is kapható máshol; csakis Magyarországon. Az új termék bevezetésének tiszteletére a márka arra kér mindenkit, gondolkozzon frissen a Mézesalmáról, és ennek keretében remix-versenyre hív mindenkit.
A hazai fogyasztók visszajelzései alapján az angliai cider-mesterek édesebb íz elkészítésén fáradoztak, és egy 1940-es évekbeli amerikai jazz-dal az alma-méz kombináció megalkotására inspirálta őket. Ez az új íz pedig további ihletet jelentett a Strongbow hazai csapatának, így elkészült a 2013-as AppleHoney című szám, amelyre hazánk 3 neves lemezlovasa - Julia Carpenter, Chris Lawyer-Bricklake és Lotfi Begi (Compact Disco) - is megalkotta saját remixét.
A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.
A dal zenesávjai megtalálhatók a www.strongbowmusic.hu weboldalon csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre már lehet jelentkezni, a mixeket pedig 2013. június 14-ig a weboldalra kell majd felölteni. A mixeket akár az oldalon is elkészíthetik, így különösebb szaktudás vagy programok sem szükségesek a nevezéshez, sőt a DJ Szövetség mentorálással, tanácsadással is támogatja a pályázókat, így aki kéri, egy profi hazai DJ segítségét is igénybe veheti.
A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel – akár a The Prodigy tagjaival, esetleg Aviciivel, az Above and Beyond tagjaival, vagy Armin Van Buurennel -, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerülhet az Applehoney kislemezre és egy válogatásra, amely a nyár legjobb slágereit tartalmazza, így többezer emberhez juttatva el a DJ nevét.
A Strongbow Mézesalma enyhén pezsgő, csakis természetes alapanyagokból álló frissítő ízű, 5% alkoholtartalmú prémium almacider, valódi méz hozzáadásával fermentált almából készül, ízfokozók hozzáadása nélkül. Titkát csak a Strongbow szakemberei ismerik, akik immár az ötödik generáció óta örökítik tovább tudásukat. Sikerét annak is köszönheti, hogy a borokhoz és párlatokhoz képest alacsony alkoholtartalommal rendelkezik, ráadásul az új Strongbow a méz és a friss alma ízét és zamatát felhasználva frissítő ízű, szomjoltó és könnyen fogyasztható. Az optimális ízvilág érdekében jégre töltve a legfinomabb. Fogyasszuk felelősséggel!
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk