A tavalyi rekordot is túlszárnyalva 131 pályamű érkezett az idei, 12. hazai EFFIE-re, a hatékony marketing kommunikáció versenyére! Ez minden idők eddigi legtöbb nevezése a hazai EFFIE történetében!
A most 12. alkalommal megrendezésre kerülő hazai EFFIE-re rekordmennyiségű nevezés érkezett, ami a szervezők szerint elsősorban a díj presztízsének, az egyre rutinosabb nevezőknek köszönhető, de szerepe van a nevezési rekordban a verseny meghirdetését követően rendezett EFFIE workshopnak, a hatékony kommunikációnak és a felhasználóbarát online nevezési rendszernek is.
Idén 48 pályázó száll versenybe a rangos díjért. A pályázók közül 4 a megrendelői-, 2 a média-, 42 pedig az ügynökségi oldalt képviseli. Az idén meghirdetett kategóriákból a legtöbb pályázat a Bevezető kampány kategóriába érkezett, a további sorrend: Image, Pénzügyi szolgáltatások, Élelmiszer/snack, Fogyasztási cikk/autó, Élelmiszer/étel, Telekommunikációs szolgáltatás, Szolgáltatás/egyéb.
Az ügynökségek által benyújtott pályázatok számát tekintve az ACG Reklámügynökség és az OMD 11-11 nevezéssel vezeti a mezőnyt, őket követi a Havas Media és a PHD 9-9 pályázattal, őket követi a Café Communications, a DDB és a MEC Hungary 6-6nevezéssel. Az élbolyt képviseli még a MediaCom 5, a Human Dialog 4, a Universal McCann 4, és a Y&R szintén 4 pályaművel. A nem ügynökségi szektorból a Provident, az MTM-SBS (tv2) és a Magyar Állami Operaház nyújtott be 1-nél több nevezést.
A beérkezett pályamunkákat kutatókból álló független auditor bizottság is vizsgálni fogja, előkészítendő a zsűrizést, mely szeptember 5-6-án lesz. A pályaművek bírálatát ez alkalommal is a kommunikációs iparág közel 100 jeles képviselője fogja végezni, szigorú titoktartási kötelezettség mellett. A döntőbe jutott pályázók közzétételét követően az eredményhirdetésre október 18-án kerül sor a Díjátadó Gálaesten, mely idén is a kommunikációs iparág hagyományosan egyik legrangosabb és legelegánsabb eseménye lesz.
A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk