Igazi hagyománnyá érett a Coop Rally, amely az idén nyolcadik alkalommal, csütörtökön rajtol el. A több mint 90 autóval versenyző résztvevők ebben az évben a cégcsoportnak az ország keleti részén működő partnereihez látogatnak el.
Sikeres éven van túl COOP – mondta el Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója a nyolcadik Coop Rallyt megelőző sajtótájékoztatón. Budapesten, a Vidékfejlesztési Minisztériumban rendezett eseményen a vezérigazgató kiemelte: a több mint 700 társaságból álló, 32 ezer embernek munkát adó csoport 2012-ben elérte célját: 530 milliárd forintos árbevételével a hazai kiskereskedelem meghatározó áruházláncai között maradt.
A forgalom növekedéséhez hozzájárult az is, hogy a volt Match/Profi boltok közül több mint 60 integrálódott, illetve két új franchise-partner összesen 110 bolttal növelte a 3000 egységet számláló hálózatot – mondta el Tóth Géza. Külön kiemelte, hogy a boltszám növekedés a közepes-nagyobb üzletek körében volt jellemző.
A sikert megalapozta ezen túl az évek óta tartó boltmegújítási program, az informatikai rendszer kiterjesztése, amelynek révén ma már 1300-ra emelkedett az integrált rendszerbe bekötött boltok száma. Tóth Géza hangsúlyozta: ez a legtöbb kereskedelmi egységeket integráló informatikai hálózat a magyar kiskereskedelemben, és a jövőbeni fejlesztéseknek is ez marad az egyik sarokköve.
További újításként említette a törzsvásárlói rendszer kiterjesztését, valamint a saját márkás termékeket: a folyamatosan bővülő választékban megtalálhatóak már a prémium és az árérzékenyebb vásárlói rétegek igényeit kielégítő termékek is. A vezérigazgató fontosnak tartotta, hogy a COOP választékának több mint 80 százaléka hazai gyártású termékekből áll, a saját márkás termékeknél pedig ez az arány eléri a 90 százalékot.
Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke a COOP társadalmi felelősségvállalási programjáról beszélt az eseményen. Ennek része a nemzeti és a közösségi tudat erősítése. Ez jelenti helyi intézmények, civil szervezetek segítését, illetve a hazai sportot képviselő Magyar Olimpiai Bizottságon keresztül a Magyar Olimpiai Csapatnak nyújtott – immár gyémánt fokozatú – támogatói programot. Része a 18 helyszínen lezajló egészségprogram, több ezer ember komplett szűrésével, illetve az önhibájukon kívül hátrányos helyzetbe kerültek számára biztosított segítség, amelynek már második éve működő speciális programja a különleges ellátást igénylő gyermekek támogatása, amire az eddig mintegy 35 millió forintot áldozott a COOP Csoport.
A társadalmi program immár hagyománnyá váló eleme a Coop Rally, amelynek célkitűzése nyolcadik éve változatlan: összefogás a magyar termelőkkel – idézte fel Csepeli Lajos. Az igazgatóság elnöke elmondta: a több mint 90 autóval csütörtökön induló kétnapos rally ebben az évben a csoport kelet-magyarországi partnereihez látogat. A mezőny a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Dunaharasztiban található üzemétől startol. A második helyszín Halmajugra, a Detki Keksz Kft., ezt követően a résztvevők az Észak-Kelet Pro-COOP miskolci raktárába látogatnak. A csütörtöki program következő állomása a Freesia Hungary Kft., Hajdúböszörményben, a napot – idén először – a Vidékfejlesztési Minisztérium jelen lévő vezetőivel tartott kerekasztal-beszélgetés zárja, amelynek témája a Magyar Termék Rendelet. A második napon Hajdúszoboszlóról indulnak a résztvevők, az első állomás a Nádudvari Élelmiszer Kft., utána a Debreceni Csoport Húsipari Kft. szolnoki üzeme következik, onnan az Univer Product Zrt. kecskeméti központjába látogatnak el. Délután Szegeden, a 114. számú Hargita COOP Szuper Áruházhoz érkezik a mezőny, a cél és az eredményhirdetés pedig Gyulán lesz.
A Coop Rally fővédnökségét hagyományosan a Vidékfejlesztési Minisztérium vállalja, ám most először résztvevőként is köszöntheti a mezőny dr. Fazekas Sándort, a tárca vezetőjét. A fővédnökként résztvevő miniszter a sajtótájékoztatón hangsúlyozta: különösen fontosnak tartja a COOP azon célkitűzését, hogy segítsék egymást a magyar termelők és kereskedők, hiszen ez a magyar vidék fejlődésének záloga is. „A tudatos fogyasztói, vállalkozói és kereskedői magatartás elősegítése a kormánynak is célja, ehhez a Magyar Termék Rendelettel és a Hungarikum Törvénnyel is hozzájárultunk” - emelte ki dr. Fazekas Sándor, aki fontosnak tartotta, hogy a tudatos fogyasztók korábban 20 százalékosra becsült aránya az elmúlt 2-3 év munkájának köszönhetően is mára 50 százalékra nőtt. „Végül is a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar is egy versenyben vesz részt, ez is egy rali” - hangsúlyozta.
„Ez a rali minden évben lehetőséget teremt arra, hogy az élelmiszerlánc szereplői kiszakadjanak a napi rutinból, megismerjék egymás értékeit is” - mondta el dr. Kardeván Endre, aki több éve vesz részt a szakmai programon. A Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára hozzátette: egyre többen ismerik fel az ágazatból, hogy láncolatban kell gondolkozniuk, amely akkor sikeres, ha minden láncszeme is sikeres. Kiemelte: ennek érdekében Európában elsőként alakított ki a kormány egy teljes élelmiszerlánc-ellenőrzési folyamatot, ám a munka itt nem ért véget: egy tízéves stratégia előkészítésével igyekeznek tovább erősíteni a fogyasztók, a gyártók és a kereskedők tudatosságát.
A szakmai program szervezője és kommunikációs ügynöksége a SKY Csoport (BusinessPlus Consulting Kft., Sky Marketing Kft.)
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk