A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Golden Dove reklámversenye a legjobb hazai és nemzetközi direktkommunikációs kampányokat díjazza.
A Best Mobile Solution kategória egyik hazai indulójának a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) különleges lehetőséget ajánl fel, a cég ugyanis a szervezettel közösen jelenhet meg a jövő évi Mobile World Congress keretében megrendezendő nemzetközi B2B találkozón.
A Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) évek óta társszervezője az Európai Bizottság vállalkozásfejlesztési hálózata, az Enterprise Europe Network által szervezett B2B rendezvénynek, melyen 2013-ban nyolc magyar cég vett részt sikerrel. A Golden Dove mobilos kategória egyik indulója nem csupán a világ legnevesebb direkt marketing versenyének, az Echo Awards-nak a második fordulójába juthat be automatikusan, hanem részt vehet és üzleti tárgyalásokat folytathat a 2014-es nemzetközi vásáron.
A HITA egyik fő tevékenysége a magyar cégek külpiacra lépésének támogatása, ezért fontosnak tartja, hogy a Best Mobile Solution egyik indulójának lehetőséget biztosítson a nemzetközi szintű szakmai bemutatkozásra. A kiválasztás szempontjai között szerepel, hogy a pályázó cég exportképes termékkel/szolgáltatással rendelkezzen, legyen szó reklámügynökségről vagy mobilalkalmazás fejlesztő cégről.
A barcelonai Mobile World Congress a világ legnagyobb, mobil technológiára fókuszáló kiállítása. A mobilos fejlesztők a magyar ICT szektor egyik leginnovatívabb és leggyorsabban növekvő szegmensét jelentik, ezért a rendezvényen való részvételi lehetőség felajánlásával a HITA hozzá szeretne járulni az ágazat teljesítményének külföldi megismeréséhez és elismeréséhez.
A direkt és interaktív marketing versenyére szeptember 27-ig lehet leadni a nevezéseket az alábbi kategóriákban:
Leginnovatívabb kampány
Legkreatívabb kampány
Leghatékonyabb kampány
Legjobb Direct mail
Best Mobile Solution
Bővebb információk a Golden Dove oldalon érhetőek el, a verseny díjátadója október 4-én lesz a SmartShow keretein belül.
A Golden Dove verseny idei főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei: Café Connection, Hírek Média és a Nemzetközi Külgazdasági Hivatal.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk