A híres divatcég idén igen szokatlan módját választotta a 2013-as tavaszi-nyári kollekció népszerűsítésének. Nem mással próbálkozik, mint a régi idők kedvelt leányjátékéval, az öltöztetős papírbabával.
Biztosan minden nőnek felrémlik egy kép gyerekkorából, mikor serényen, gondosan vagdosta az apró ruhadarabokat papírbabája számára, így gyarapítva annak divatos ruhatárát. Ezt az emléket igyekszik feleleveníteni a Louis Vuitton, az már kérdéses, mekkora sikerrel.
Ez a próbálkozás a nyaralásra készülő kreatív kampányuk egy része, amelyet már a Facebook oldalukon is reklámoznak. A Kim Hersov által tervezett kollekciókon kívül a fent említett ikonok és a már viseletre kész, klasszikus Louis Vuitton papírruha-darabok és kiegészítők is bemutatásra kerülnek idén. Ezeket a cég honlapjáról PDF-formátumban tölthetjük le, majd szükségünk lesz egy nyomtatóra és egy ollóra, és már indulhat is a játék. Úgy tűnhet, a projekt gyermekeknek készült, persze erről szó sincs. Inkább az ártatlan fiatalságra próbál bennünket emlékeztetni abban a korban, amelyből ez már lassan kiveszni látszik. A márka játékosan igyekszik bemutatni az idei irányvonalat, a megcélzott piac pedig a leendő vásárlók, akiket ezáltal a további LV-termékek iránt való érdeklődésre buzdíthatnak.
Ez a promóció azonban rendkívül megosztónak bizonyul. Több szakember is hozzászólt a divatmárka legújabb dobásához hol méltatva, hol kritizálva azt. Ron Kurtz, az American Affluence Research Center elnöke pozitívan beszélt erről a kezdeményezésről, ám hozzátette, hogy nagy nyomás terheli a marketingeseket, hiszen a mobil és közösségi média kommunikációjában ma már nagyon nehéz kiemelkedni és megragadni a célközönséget.
Ez a nyomás szerinte meglehetősen ötletes újdonságokat produkál, de ezek nem olyan hatékonyak, ahogyan a Louis Vuitton kampánya sem. Chris Ramey, egy másik kutatócég elnöke szintén látta ebben a fantáziát, ám szerinte ez a márka fő fogyasztóira, a tehetősebbekre hatástalan, hiszen a babák nyomtatása és öltöztetése rendkívül idő- és energiaigényes. A papírbabákat valószínűleg nem is fogják idén nők ezrei vagdosni, de a cégnek valamit mégis sikerült elérnie velük: a figyelemfelkeltés eszközeként remekül szolgálnak.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk