A városok plakátrengetegében talán már fel sem tűnnek a buszmegállókban elhelyezett hirdetések. Pedig néha érdemes figyelni ezekre, ezt bizonyította be Los Angelesben a Qualcomm telekommunikációs cég.
A rendkívül leleményes kampány a buszra várakozó közönséget célozta meg plakátjaival. A megállókban elhelyezett hirdetésekkel a Qualcomm egyrészt saját magát reklámozta, másrészt egy-egy egyszerűbb kérdést tett fel, amelyre weboldalukon egy okostelefon segítségével bárki rögtön válaszolhatott. Aki igennel felelt ezekre, annak pillanatokon belül nagy meglepetésben lehetett része.
A szerencsés elé, aki a „Sietsz?” kérdésre igennel válaszolt, nem sokkal később egy luxus Lamborghini gördült a megállóba, amelybe egy szőke hölgy rögtön be is invitálta, majd elvitte utasát. A „Már mindent látott?” felvetésre helyeslőt, aki úgy gondolta, már nem érheti meglepetés, pillanatok múlva egy kutyaszán hajtója szólította meg, és szállította el a kívánt célpontra. De azokat sem hagyták magukra, akik az „Unatkozik?” kérdésre nyomtak egy igent. Számukra egy busz érkezett, amelyből karneváli hangulatot teremtő társaság pattant ki. Ezen kívül még a szerelmeseknek szerenád és lovaskocsi, a stresszeseknek pedig egy kutyakölykökkel teli minibusz járt.
A Qualcomm kampánya úgy tűnik, sikeresnek bizonyult, hiszen „A világ legjobb buszmegállója” néven kampányuk híre már bejárta a világot, és mindössze pár nap leforgása alatt több mint 2,5 millió nézőt vonzott a YouTube-on. A „Mobillal tesszük szebbé az életet” szlogennel nem is találhattak volna ki találóbb reklámot maguknak, hiszen ez valóban figyelemfelkeltőre sikerült, és ezek után lehetséges, hogy még több embert sarkall majd arra, hogy utazás közben a mobilján böngésszen. Sosem lehet tudni, egyszer talán itthon, a 7-es busz vonalán is egy Ferrari jön értünk.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk