A Bref interaktív reklámjában öblítéssel vetkőztetheti le a felhasználó Balls Dream Band nevű együttes jóképű tagjait.
Nem rég jelent meg a YouTube-on a Bref legújabb zenés reklámkampánya, melyben egy fiúcsapat a wc pereme alatt, wc-frissítő labdákban táncolva és énekelve buzdítják a nézőt arra, hogy húzza meg a videó jobb oldalán található kis kallantyút. Az öblítés hatalmas mennyiségű vizet szabadít a fiúk nyakába, akik emiatt szépen lassan elvesztik ruhadarabjaikat és a végére csak egy szál alsónadrágban demonstrálják a Bref Power Aktív ellenállhatatlan erejét.
A videó eredetileg Rómában született, azonban a kampány olyan nagy sikert aratott, hogy számos más európai ország is átvette, köztük Magyarország is. Az itthon népszerűsítésre kerülő kampány adaptációját a TBWA Budapest végezte.
A reklámban feltűnő Balls Dream Balls fiú együttes a 90-es éveket idéző zenével, külsővel és tánccal már önmagában is vicces látvány, bár mondhatnám azt is, hogy megdöbbentő, ami az első lehúzást követően csak fokozódik a fiúk mozdulatainak köszönhetően. Később a ruhák elvesztésével az is megeshet, hogy néhány lánynak csorogni kezd a nyála, de alapvetően inkább nevetésbe hajlik a dolog, pláne mikor kiderül, hogy az egész szimplán egy nagyon eredeti wc-frissítő reklám.Amennyiben a néző nem veszi a lapot, a videó is megakad, ezért csak úgy láthatjuk a félmeztelen fiúk vonaglását, ha aktív résztvevői vagyunk a kisfilmnek.
A februárban indult kampány a videón kívül online bannerekkel, más közösségi médiás hirdetésekkel, valamint főiskolák és egyetemek mosdóiban elhelyezett indoor-poszterekkel végzi kommunikációját, de a videó eredeti ötlete már így is több mint 5 millió nézőt eredményezett a videómegosztón.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk