A Sió a Frissen Préselt nevezetű termékcsaládja népszerűsítéséért Word of Mouth kampányt indított.
A trnd ügynökség vezeti a Sió legújabb promócióját, amelybe 1000 magyarországi partnert kívánnak bevonni, akik ismerőseiknek és barátaiknak mesélnek majd a Frissen Préselt gyümölcslevekről.
A projekt négy hétig tart, a résztvevők feladata pedig az lesz, hogy a velük kapcsolatban álló személyekkel kóstoltassák meg a különböző ízű üdítőket, és dicsérjék azokat. A vállalkozó szelleműeknek ehhez egy csomagot biztosítanak saját felhasználásra, amely négyszer 0,75 liternyi gyümölcslevet, két díszpoharat, a trnd szájreklámra ösztönző dokumentumait, továbbá piackutatási kérdőíveket tartalmaz majd, amelyek segítségükre lesznek a barátaikkal való beszélgetésben. Ezen felül még egy pakkal lepik meg a partnereket, amelyet ismerőseiknek kell továbbadniuk. Ebben 20 darab 2dl-es üdítő, 20 darab szórólap, és 40 darab kóstolópohár lesz. Résztvevőnek bárki jelentkezhet még a trnd.com-on.
Az ügynökség szerint a szóbeli népszerűsítés hatékonyságát nagyban növeli, ha a partnerek nemcsak információkat biztosítanak barátaik számára, hanem termékmintát is adnak. Továbbá azért is várnak még nagy sikert ettől a kampánytól, mert az emberek ezúttal nem kívülállóktól és reklámspotokból hallanak a Frissen Préselt gyümölcslevekről, hanem hozzájuk közelálló személyektől.
A hitelesség és a bizalomkeltés fontos tényezők egy reklámnál, ezért is választotta a Sió a szájreklámot. E kampány célja azonban kétirányú. Nem csupán terjeszteni akarják a termékcsalád hírét, hanem visszajelzéseket is várnak azzal kapcsolatban. A cég kíváncsi a tesztelők véleményére a gyümölcslevek színét, állagát, illatát és ízét illetően. Ezeket az információkat a termék tökéletesítése és népszerűsítése érdekében egyaránt felhasználják majd.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk