Az Országos Városmárka Tanács és Partnerei szervezésében elindított programsorozat második eseményére május 9-én került sor a Design Terminál épületében. Az esten a Városmárka Gerillák álltak a középpontban.
Mivel az elmúlt években Magyarország és a főváros intézményes márkázói mellett megjelent pár szimpatikus, alternatív kezdeményezés, ezért szentelték a rendezvénysorozat szervezői a második alkalmat az ilyesfajta gerilla-akcióknak. Annál is inkább, mert ezek az ötletes, közösségi szemléletű vállalkozások hatalmas sikereket érhetnek el, és jelentős hozzáadott értéket képviselnek Budapest arculatának meghatározásában.
A jó hangulatú workshopot Kitta Gergely, az Országos Városmárka Tanács alelnöke nyitotta meg, majd hamar átadta a szót az est első előadójának, Tornyánszki Évának, a Kortárs Építészeti Központ munkatársának.
Előadásának témája a Budapest100 nevű kezdeményezés volt, melynek ő a főszervezője. A program keretében minden évben az akkor 100 éves házakat nyitják meg a járókelők előtt, legyen szó lakóházakról vagy bármilyen intézményről. Ars poeticájuk szerint a programmal közös gondolkodást szeretnének kezdeményezni a megújulásról, illetve összetartó lakóközösségek születését szeretnék elősegíteni. Tornyánszki Éva igazi meglepetéssel is készült: elsőként láthattuk új, fiatalos, jó hangulatú imázsvideójukat is.
A következő előadó Magyar Vilma, a BudapestUnderguide alapítója volt. Bemutatta szervezetük működését és koncepcióját: személyre szabott túrák külföldieknek, akik ezáltal sokkal személyesebb élményeket tudhatnak magukénak. Azzal a Budapesttel ismerkedhetnek meg, amit az itt lakó emberek is ismernek, az élő Budapestet láthatják, nem csak a mozdulatlan, katalógusba beillő, egyébiránt természetesen gyönyörű, szokásos látnivalókat.
Őt követte Kobrizsa Ádám, a Mindspace ügyvezetője, aki Ötlet – folyam, A Duna szerepe a városmárkázásban és a közösségteremtésben címmel tartott előadást. Kezdeményezésük célja, hogy a felhívják a figyelmet a Dunában rejlő lehetőségekre. A Dunának meghatározó szerepe kellene, hogy legyen Budapest arculatának kialakításában, ennek érdekében a Mindspace 2012-től szervez családi és közösségi programokat középpontban a Dunával – és nem csak Budapesten, szerte az országban.
Ezek után egy Sziládi-Kovács Tibor által moderált kerekasztal beszélgetés következett, ahol természetesen lehetősége volt a közönségnek kérdezni az előadóktól. Az érdekes, szakmai, de ugyanakkor jó hangulatú workshopot az immár hagyománynak tekinthető afterparti zárta az Akvárium Borbárjában.
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Analóg kézi és digitális, színes és fekete-fehér fotó labor, igazolványképtől az óriásplakátig
Cégnév: Bigfoto Bt.
Cím: Labor: II. Budapest,...
További információk