FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Nagy mellekkel a fogyasztókért

2012.04.18

Magyarországról kívánja meghódítani a régiót a Hooters, Alex Hemingway vezetésével. Ez lesz az első olyan étterem nálunk, ahol elsősorban a csinos, nagy mellű pincérlányokkal versenyeznek a fogyasztókért.

Belép Magyarországra a Hooters amerikai étteremlánc, írja az iStockAnalyst. A piacra lépést a kispesti focicsapatot birtokló George F. Hemingway fia, Alex Hemingway fogja vezetni. A kelet-közép európai térségben Prága után nálunk lesz a második Hooters, de ezt szánják az egész régiós terjeszkedés bázisának. Az étterem előreláthatólag a harmadik negyedévben fog megnyílni. 

Alacsony költségek, versenytársak hiánya

A Hooters éttermek jellegzetessége, hogy a felszolgálóknak csak csinos és nagy mellű lányokat alkalmaznak, akiknek rövidnadrágból és topból álló egyenruhája még jobban hangsúlyozza a testi adottságaikat. A szinkronos filmekben rendre didibárnak fordítják a lánc éttermeit, mivel a hooters angolul dudákat jelent.

Alex Hemingway, a tulajdonos Chanticleer csoport európai vezetője, elsősorban az alacsony munkaerő költségekkel és ingatlanárakkal, illetve a konkurencia hiányával indokolta a választást. "Úgy gondoljuk hogy általában Közép-Európa, de különösen Magyarország nagyszerű lehetőségeket rejt a Hootersnek", mondta a korábban a Pizza Hut-nál és a KFC-nél is megfordult vezető, aki a Kispest Honvéd FC felügyelőbizottságának is tagja.



Vevők a szexi lányokra

Az esztétikus női testtel való fogyasztásösztönzés a feltehetően a legősibb módszerek egyike a vendéglátásban. Mostanában azonban egyre inkább felfutóban vannak a kifejezetten cicikkel támadó helyek, angol nevükön a breastaurantok. A breastaurantok a leggyorsabban növekvő éttermi szegmens az USA-ban, az elsőnek számító Hooters nyomdokain seregnyi új didibár indult el, a jelenséggel a South Park rajzfilmsorozat is foglalkozott. Azért is meglepő ez, mert a válság az Egyesült Államokban a vendéglátást fokozottabban sújtotta.

Pontos számot nem lehet mondani ezen vállakozások jövedelmezőségére, mivel semmilyen hivatalos kategóriában nem különböznek a normál éttermektől azonban a legnagyobbnak számító Hooters árbevétele meghaladja az egymilliárd dollárt. A breastaurantok koncepciója nem túl bonyolult, megfelelő minőségű ételekkel és szűk egyenruhájú lányokkal, illetve gyakran nagy tévékkel, sportcsatornákkal és hatalmas sörválasztékkal teszik vonzóbbá a helyet a fériak számára.



Mi másra vágyna?

"Hogy miért jönnek el az átlagos vendégeink akár havi háromnál többször is? Mert mire másra vágyna egy fickó: jó ételek, sör, sport és egy csinos lány, akit nézhet. Mi nem megyünk igazán mélyre", mondta nemrég az Entrepenuer-nek Ron Lynch, a rivális Tilted Kilt vezetője. A Tilted Kiltnél egyébként több más lánchoz hasonlóan hivatalosan is van egy úgynevezett érintési szabályzat, ami alapján a felszolgálónőknek gyakran kell megérinteni a vendégeket és az asztalukat, hogy azok otthonosabban érezzék magukat.

"Ha lenne egy 19 éves lányom... ez lenne az egyetlen hely, ahol szeretném, ha dolgozna, mert tudom, hogy milyen elkötelezettek vagyunk egy nagyszerű munkakörnyezet kialakításában", mondta Mike Leatherwood, a Bone Daddy's alapítója.

"Őszintén szólva szerintem a gazdasági helyzet miatt jönnek ilyen kitartóan a vendégek. Tele van a fejük mindenfélével... el akarnak szakadni ettől. Talán nincs pénzük Floridába vagy Kaliforniába utazni, ezért eljönnek egy ilyen szép helyre, mint ez, ahol olyan kedves lányokkal beszélgethetnek, mint mi", vélte Britanny Johnson, egy texasi Hooters pincérnő.

Eddig legközelebb Bécsben kaphattak a sajtburgerük mellé megbízhatóan nagy mellű kiszolgálást az érdeklődők, nyártól valószínűleg Budapesten is lesz erre lehetőségük. Gasztronómiai oldalát tekintve a Hooters-ben főleg hamburgereket, szendvicseket és sztékeket lehet enni, de a lánc különösen egyedi fűszerezésű csirkeszárnyaira büszke. Emellett a Hooters közismert támogatója a mellrák elleni kutatásoknak, 2010-ben például 2 millió dollárt ajánlottak fel a célra.

 

(reklámipar)

Forrás: index.hu
Kép: Ethan Miller, Martin Oeser
 
Címkék: étterem
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

BlackBox Produkciós Ház

Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft Cím: 1277 Budapest, Pf. 56. Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833 E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis