Piacra járni jó. Ahogy múlnak a gyermekévek, az ember szépen lassan rájön, hogy a „minden nap egy alma” típusú életigazságokban tényleg van valami...
...így én is egyre többször veszem - rendkívül környezettudatos módon - a vállamra a bevásárló táskámat, és vágok neki itt a beszerző körutamnak.
Az agyam ilyenkor végtelenített lejátszásra állítja az Este fess a pesti nő releváns sorait, vagyis hogy „hajnalban szól a vekkere, és tele van már a cekkere, mert nem derogál, ő piacra jár. Délre jó ebédet főz, mert szépítő őt a gáz a gőz”, arról nem is beszélve, hogy imádok olyan felnőttes dolgokat mondani a barátaimnak, mint hogy „mindjárt jövök, csak lemegyek a piacra”.
Minden magabiztosságom ellenére azért van még mit tanulnom, például egyesek szerint nem illik darabra kérni a krumplit, és a hentes is kegyetlenül kinevet, mikor szombat délután fél egykor csirkemellet kérek tőle. Ami azonban vitathatatlan tény: sehol annyi bókot nem kap az ember lánya, mint itt a huncut zöldséges fiúktól. A „szabad-e letörni a banánból?” kérdésre kapott csábos szemöldökhúzogatással kísért „hát nem mindenkinek” típusú udvarlások felettébb vicces élménnyé teszik a vásárlást.
Legutóbbi körutamat a szívemhez legközelebb álló Fővám téri Vásárcsarnokban ejtettem meg, ahol marketinges szemmel is nézelődtem kicsit, miután kihevertem a sokkot, amit az egyik hentes pultban dekorációnak használt, pultra támasztott napszemüveges kismalac okozott. Annak ellenére, hogy leheletnyit morbid eszköznek tartom, reklámos szemmel gerilla ötletnek nem rossz. Ezt támasztja alá az is, hogy a helyen tömegesen jelen lévő turisták óriási mosollyal pózoltak és fényképezkedtek az előbb említet installációval.
A kiakasztott kék- fehér molinókból és zászlócskákból éles logikámmal kikövetkeztettem , hogy épp görög napok vannak a csarnokban, bár a program mibenléte azóta sem vált világossá a számomra. A vásárlás óta végzett szorgos kutató munkám során csak annyi információt találtam, hogy a különböző nemzetek tematikus napjai jelentik a Vásárcsarnok új marketing eszközét. Ebben az esetben azonban nem ártana kicsit jobban promotálni az eseményt, illetve azt, hogy a zászlókon kívül mitől görög nap például a görög nap. Bár lehet, hogy csak én érkeztem épp rossz időben, és a szirtaki csoport pont pihenőt tartott, tzatzikit evett és frappét szürcsölt a piac egy másik pontján, de remek lehetőség lenne például a Vásárcsarnok facebook oldalát ilyen célra használni, ami jelenleg semmilyen funkciót nem tölt be.
A 8 rajongóval rendelkező oldalnak először azt kéne eldöntenie, hogy indokolt-e a közösségi oldalon való jelenlét, utána pedig azt, hogy ha igen, akkor mire akarja azt használni. Mert ez így, ebben a formában véleményem szerint méltatlan ehhez a helyhez.
Kommunikálni pedig bőven lehetne mit, például a földszinti kínálaton kívül az emeleti bazársorról, ahol bármit lehet kapni, ami hímzett, vagy olyan mintha hímzett lenne. Külön gyöngyszemnek ítéltem meg azt a népviseltbe öltöztetett játék babát, amire egy nagyon fura bajuszt ragasztottak feltételezésem szerint a kereskedők. Mondjuk így vitathatatlanul sokkal betyárosabb lett.
Az épület gyönyörű, a kínálat óriási, és talán az egyetlen hely Budapesten, ahol a „hungry hungarian” viccet is elnézi az ember a rossz humorú turistáknak. Egy átgondolt kommunikációs kampánnyal pedig csodát lehetne művelni, mert piacra járni igenis jó. Szlogengyártáshoz javasolnám az eladókat is bevonni a brainstorming-ba, nálam egyelőre a „160 Ft lesz, meg a telefonszámod” vezet.
Leskó Judit
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk