A minap Pécsre vitt utunk, és megfáradt dolgos emerként, némi tejes kávéban láttam a kiutat az aznapi kavarodásból. A marketing áldozata lettem, hagytam, hogy a vizuális megoldások rabul ejtsenek, s ezúttal megtörtem standard előítéleteimet. Egy eleddig számomra ismeretlen kávézóban találtunk magunkat, néhány kósza perccel később pedig már egy álmos hangulatú délutáni lattet ízlelgettem.
Az ital kellően forró volt, akadt tehát időm kicsit körülnézni, legnagyobb szerencsémre pedig a helyszínen találtam a Four Seasons Cafe PR és Marketing felelősét, Horváth Anikót is. Az eladási helyszín már önmagában kommunikál, a fő cél tehát nem egy belvárosi ódon elit kávézó megalkotása volt, sokkal inkább az Árkádban lófráló fiatalok, egyetemisták a fő célpont.
A névadás is üzenetet hordoz, hiszen mint az megtudtam, az itallap az alaptermékeken túl folyamatosan változik, illetve fejlődik. Akár évszakonként, időszakonként is. A hely árképzése idomul a helyszínhez, illetve a helyszín arculatához egyaránt – „egy igazán jó kávé elfogyasztása megengedhető luxus…” veszi át a szót Anikó.
Sajátos helyzetüket, igyekeznek előnyükre fordítani. Folyamatos direkt marketing kampányokkal, kóstoltatással, és eladáshelyi ösztönzéssel igyekeznek a központban maradni, a megfelelő nyereményjátékok sem maradhatnak el természetesen. A kommunikációt oldalról a Facebook oldalul támogatja meg, itt érhető el a helyet érintő valamennyi információ, érdekesség.
S miben másak? Őszintén mondom, én imádom a Starbucks kávéit. Elbűvöl Frei Tamás üzletlánca is. De sehol nem jöttek oda hozzám, hogy megmutassák, mi van a KV-s bögre mögött. Hogyan lesz a kávécserjéből reggeli és ebédutáni mentőcsomag. Itt viszont tudatosan szervezett előadásokon keresztül ez is kiderülhet, ami a Four Seasons legjobb marketing eszköze lehet. Várom már az első budapesti üzletüket.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
Képek forrása:https://www.facebook.com/fourseasonscafes
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk