Az okostelefonok és táblagépek napjaink egyre népszerűbb és méltán elismert kommunikációs eszközeivé válnak. Ennek a tendenciának MI sem tudunk ellenállni. Íme, néhány figyelemreméltó alkalmazás a HORECA világából.
iFind Hotels
A HotelsCombined hotelár-összehasonlító oldal, 2-3 napja bocsátotta piacra ingyenes, magyar nyelvű iPhone- és iPad alkalmazását. A program más utazással kapcsolatos alkalmazásokkal ellentétben összehasonlítja számos utazási oldal információit, így mindig naprakész ajánlatokat tesz elérhetővé. Az iFind alkalmazás a hagyományos város alapú keresőn felül egy olyan keresőt is tartalmaz, amely a felhasználó közelében ajánl szállodákat. Az alkalmazás valamennyi hotelről részletes leírást, értékeléseket, térképeket és fotókat is biztosít, továbbá számos szűkítési lehetőség (pl.: ár, népszerűség, elhelyezkedés, repülőterek közelsége) áll a rendelkezésünkre.
Az iFind Hotels névre hallgató alkalmazás több száz szállásfoglaló weblap illetve szállodalánc oldalain keres, és hasonlítja össze az ott található árakat. Az iFind Hotels letöltésével számos egyéb szállodai alkalmazástól kíméljük meg magunkat, hiszen az alkalmazás segítségével a felhasználó több mint 120 000 város több mint kétmillió szállásajánlata közül válogathat, sőt, a kedvére valót egy kattintással, telefonja segítségével le is foglalhatja.
Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.
Az alkalmazás egyetlen szépséghibája, hogy iOS 5-öt igényel, ami ugyan 1 éve letölthető, de MI ezt még nem tettük meg, így nem tudtuk kipróbálni az alkalmazást. Ha valakinek van jó vagy rossz tapasztalat az iFind-dal kapcsolatban, kérjük, írja meg nekünk!
Gasztro utca
A Gasztro utca borászati és gasztronómiai katalógusrendszer elsődleges célja a minőségi borok és a kulturált borfogyasztás népszerűsítése. A folyamatosan frissülő adatbázisban minden felhasználó könnyedén megtalálhatja a számára kedves borokat, ha pedig a nemes nedű mellett némi információra is szomjazunk, az adatbázis ebben is segítségünkre lesz, hiszen valamennyi borról gazdag információval szolgál. Nem akármilyen kereső ez, hiszen íz- és illat asszociációkra, olfaktorikus (vegyi kommunikáció, amelyhez tartozik szaglás, ízlelés, látás, hallás, hőérzékelés) adatokra, pincészetre, de akár a bor vonalkódjára is kereshetünk! Sőt még ételeket is javasol egy-egy borhoz! Wow!
A Gasztro utca alkalmazás funkciói:
- Keresés pincészetek között
- A kedvenc borok keresése
- Palackon lévő vonalkód leolvasása
- Kereskedők és vinotékák
- Vendéglátók
- Zenei kínálat, borozáshoz
- Kapcsolatfelvétel partnereknek
Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.
A Gasztro utcát viszont annál inkább sikerült kipróbálnunk! A kedvenc borok keresése, funkció például kifejezetten tetszett nekünk. Kereshetünk jelzők alapján, mint „testes”, „gyümölcsös”, szavak alapján, mint „nyár”, „mosoly”, de akár szülinapra is ajánl nekünk bort. Körülbelül úgy működik a kereső, mint a blogokon a címkék – a blogon rákeresünk egy címkére és megkapunk minden olyan cikket, amiben szerepel az adott szó. Az borkereső pont ugyanígy működik! Rákeresünk egy szóra és az alkalmazás megtalál nekünk minden olyan bort, aminek a leírásában szerepel az adott szó, annak ragozott formája, esetleg szinonimája.
MI viszont egy ponton, kicsit becsapósnak éreztük az applikáció leírását. Azt ígérik, hogy különböző zenéket is ajánlanak a borozáshoz, ehelyett pedig az alkalmazást letöltve egy Gasztro utca CD-vel találjuk szemben magunkat, amit megrendelhetünk… Végülis zenéket ajánlanak, csak olyanokat, amit GERO és Lipuria külön erre a CD-re készített…
Az alkalmazás alapvetően jó, innovatív, hasznos, tetszett, viszont, még kezdetleges állapotban van, bőven van információ, amivel még ki lehet egészíteni! Úgyhogy hajrá!
Allianz X-játszma
Ugye mindenkivel előfordult már, autóvezetői pályafutása során, hogy egy-egy szituációban hirtelen nem tudta eldönteni, hogy kinek van elsőbbsége az adott kereszteződésben?!
MI igazán nem szeretnénk, ha ez a szituáció éppen gasztronómiai utazásaikat keserítené meg, ezért íme, egy remek alkalmazás, amivel mindez megelőzhető.
Az Allianz Hungária legújabb alkalmazása, az Allianz X-játszma lehetőséget nyújt a különböző, kereszteződésekben előforduló közlekedési helyzetek gyakorlására otthon, kényelmesen, következmények nélkül.
Az Allianz X-játszmában a KRESZ-tudásukat frissíteni vágyók interaktív módon, az okostelefonjukon, szabadon gyakorolhatják a kereszteződésekben kialakult bonyolult forgalmi szituációkat és az elsőbbségadás szabályait, sőt egy gyorstalpaló KRESZ órán is részt vehetnek, hiszen néhány mondatos összefoglalót is kapnak a kereszteződésekre vonatkozó KRESZ szabályokról.
Az applikáció nem csak a balesetek megelőzésére és a fokozott elővigyázatosságra hívja fel a figyelmet, de szórakoztatja is felhasználóit. Érdekes és innovatív alkalmazás.
Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.
Természetesen ezt az alkalmazást is kipróbáltuk!
Az alkalmazás tényleg nagyon kedves, hasznos, szórakoztató, tét nélkül tesztelhetjük az olykor-olykor kopottas KRESZ tudásunkat.
De nézzük szakmai szemmel – mi is az Allianz célja ezzel a játékkal? Az Allianz-ról tudni kell, hogy nagyon erős az online kommunikációja, legkedveltebb eszköze az eDM. 2011-ben Ferrari tesztvezetéssel kecsegtették a játékos kedvű embereket és ezzel egy időben gyűjtöttek e-mail címeket. A játékba nemcsak regisztrálni kellett, hanem ismerősöket is bevonni, akiknek természetesen meg kellett adni az e-mail címüket. Minden egyes ismerős, aki a meghívásunkra regisztrált nekünk plusz 5 pontot és nagyobb nyerési esélyt jelentett a játékban, az Allianznak pedig minden játékba bevont ember, potenciális, új ügyfelet eredményezett. A néhány hónapos kampány természetesen hatalmas adatbázishoz vezetett.
A jelenlegi alkalmazásnak nem titkoltan, hasonló célja van. Az alkalmazást használhatjuk regisztráció nélkül is, azonban, ha regisztrálunk, máris részesei lehetünk egy versenynek. Az a 3 játékos, aki a legmagasabb pontszámot éri el az adott hónapban, 35 %-os kedvezményben részesül eCasco biztosítás díjából, új szerződéskötés esetén. A regisztrációhoz pedig természetesen meg kell adnunk az e-mail címünket. A játékkal és az e-mail címek ilyen módon való megszerzésével szerintünk nincsen semmi baj, korrekt az Allianz részéről, hogy regisztráció nélkül is ugyanúgy használható, élvezhető a játék.
Vezetésre fel!
Három alkalmazás a sok közül. MI ezeket találtuk érdekesnek, egyedinek, követendőnek, de nem ússzátok meg! Jelentkezünk még ilyen poszttal, hiszen applikációkból sosem lehet elég!!!
Szabó-Princz Orsolya, Princz Viktória
(reklámipar / Marketing iDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk