FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Figyelemre méltó applikációk avagy, digitalizált életünk apró örömei

2012.10.17

Az okostelefonok és táblagépek napjaink egyre népszerűbb és méltán elismert kommunikációs eszközeivé válnak. Ennek a tendenciának MI sem tudunk ellenállni. Íme, néhány figyelemreméltó alkalmazás a HORECA világából.

iFind Hotels

A HotelsCombined hotelár-összehasonlító oldal, 2-3 napja bocsátotta piacra ingyenes, magyar nyelvű iPhone- és iPad alkalmazását. A program más utazással kapcsolatos alkalmazásokkal ellentétben összehasonlítja számos utazási oldal információit, így mindig naprakész ajánlatokat tesz elérhetővé. Az iFind alkalmazás a hagyományos város alapú keresőn felül egy olyan keresőt is tartalmaz, amely a felhasználó közelében ajánl szállodákat. Az alkalmazás valamennyi hotelről részletes leírást, értékeléseket, térképeket és fotókat is biztosít, továbbá számos szűkítési lehetőség (pl.: ár, népszerűség, elhelyezkedés, repülőterek közelsége) áll a rendelkezésünkre.



Az iFind Hotels névre hallgató alkalmazás több száz szállásfoglaló weblap illetve szállodalánc oldalain keres, és hasonlítja össze az ott található árakat. Az iFind Hotels letöltésével számos egyéb szállodai alkalmazástól kíméljük meg magunkat, hiszen az alkalmazás segítségével a felhasználó több mint 120 000 város több mint kétmillió szállásajánlata közül válogathat, sőt, a kedvére valót egy kattintással, telefonja segítségével le is foglalhatja.

Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.

Az alkalmazás egyetlen szépséghibája, hogy iOS 5-öt igényel, ami ugyan 1 éve letölthető, de MI ezt még nem tettük meg, így nem tudtuk kipróbálni az alkalmazást. Ha valakinek van jó vagy rossz tapasztalat az iFind-dal kapcsolatban, kérjük, írja meg nekünk!

Gasztro utca

A Gasztro utca borászati és gasztronómiai katalógusrendszer elsődleges célja a minőségi borok és a kulturált borfogyasztás népszerűsítése. A folyamatosan frissülő adatbázisban minden felhasználó könnyedén megtalálhatja a számára kedves borokat, ha pedig a nemes nedű mellett némi információra is szomjazunk, az adatbázis ebben is segítségünkre lesz, hiszen valamennyi borról gazdag információval szolgál. Nem akármilyen kereső ez, hiszen íz- és illat asszociációkra, olfaktorikus (vegyi kommunikáció, amelyhez tartozik szaglás, ízlelés, látás, hallás, hőérzékelés) adatokra, pincészetre, de akár a bor vonalkódjára is kereshetünk! Sőt még ételeket is javasol egy-egy borhoz! Wow!

A Gasztro utca alkalmazás funkciói:
- Keresés pincészetek között
- A kedvenc borok keresése
- Palackon lévő vonalkód leolvasása
- Kereskedők és vinotékák
- Vendéglátók
- Zenei kínálat, borozáshoz
- Kapcsolatfelvétel partnereknek

Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.



A Gasztro utcát viszont annál inkább sikerült kipróbálnunk! A kedvenc borok keresése, funkció például kifejezetten tetszett nekünk. Kereshetünk jelzők alapján, mint „testes”, „gyümölcsös”, szavak alapján, mint „nyár”, „mosoly”, de akár szülinapra is ajánl nekünk bort. Körülbelül úgy működik a kereső, mint a blogokon a címkék – a blogon rákeresünk egy címkére és megkapunk minden olyan cikket, amiben szerepel az adott szó. Az borkereső pont ugyanígy működik! Rákeresünk egy szóra és az alkalmazás megtalál nekünk minden olyan bort, aminek a leírásában szerepel az adott szó, annak ragozott formája, esetleg szinonimája.

MI viszont egy ponton, kicsit becsapósnak éreztük az applikáció leírását. Azt ígérik, hogy különböző zenéket is ajánlanak a borozáshoz, ehelyett pedig az alkalmazást letöltve egy Gasztro utca CD-vel találjuk szemben magunkat, amit megrendelhetünk… Végülis zenéket ajánlanak, csak olyanokat, amit GERO és Lipuria külön erre a CD-re készített…

Az alkalmazás alapvetően jó, innovatív, hasznos, tetszett, viszont, még kezdetleges állapotban van, bőven van információ, amivel még ki lehet egészíteni! Úgyhogy hajrá!

Allianz X-játszma

Ugye mindenkivel előfordult már, autóvezetői pályafutása során, hogy egy-egy szituációban hirtelen nem tudta eldönteni, hogy kinek van elsőbbsége az adott kereszteződésben?!
MI igazán nem szeretnénk, ha ez a szituáció éppen gasztronómiai utazásaikat keserítené meg, ezért íme, egy remek alkalmazás, amivel mindez megelőzhető.

Az Allianz Hungária legújabb alkalmazása, az Allianz X-játszma lehetőséget nyújt a különböző, kereszteződésekben előforduló közlekedési helyzetek gyakorlására otthon, kényelmesen, következmények nélkül.

Az Allianz X-játszmában a KRESZ-tudásukat frissíteni vágyók interaktív módon, az okostelefonjukon, szabadon gyakorolhatják a kereszteződésekben kialakult bonyolult forgalmi szituációkat és az elsőbbségadás szabályait, sőt egy gyorstalpaló KRESZ órán is részt vehetnek, hiszen néhány mondatos összefoglalót is kapnak a kereszteződésekre vonatkozó KRESZ szabályokról.



Az applikáció nem csak a balesetek megelőzésére és a fokozott elővigyázatosságra hívja fel a figyelmet, de szórakoztatja is felhasználóit. Érdekes és innovatív alkalmazás.
Az alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból.

Természetesen ezt az alkalmazást is kipróbáltuk!

Az alkalmazás tényleg nagyon kedves, hasznos, szórakoztató, tét nélkül tesztelhetjük az olykor-olykor kopottas KRESZ tudásunkat.
De nézzük szakmai szemmel – mi is az Allianz célja ezzel a játékkal? Az Allianz-ról tudni kell, hogy nagyon erős az online kommunikációja, legkedveltebb eszköze az eDM. 2011-ben Ferrari tesztvezetéssel kecsegtették a játékos kedvű embereket és ezzel egy időben gyűjtöttek e-mail címeket. A játékba nemcsak regisztrálni kellett, hanem ismerősöket is bevonni, akiknek természetesen meg kellett adni az e-mail címüket. Minden egyes ismerős, aki a meghívásunkra regisztrált nekünk plusz 5 pontot és nagyobb nyerési esélyt jelentett a játékban, az Allianznak pedig minden játékba bevont ember, potenciális, új ügyfelet eredményezett. A néhány hónapos kampány természetesen hatalmas adatbázishoz vezetett.

A jelenlegi alkalmazásnak nem titkoltan, hasonló célja van. Az alkalmazást használhatjuk regisztráció nélkül is, azonban, ha regisztrálunk, máris részesei lehetünk egy versenynek. Az a 3 játékos, aki a legmagasabb pontszámot éri el az adott hónapban, 35 %-os kedvezményben részesül eCasco biztosítás díjából, új szerződéskötés esetén. A regisztrációhoz pedig természetesen meg kell adnunk az e-mail címünket. A játékkal és az e-mail címek ilyen módon való megszerzésével szerintünk nincsen semmi baj, korrekt az Allianz részéről, hogy regisztráció nélkül is ugyanúgy használható, élvezhető a játék.
Vezetésre fel!

Három alkalmazás a sok közül. MI ezeket találtuk érdekesnek, egyedinek, követendőnek, de nem ússzátok meg! Jelentkezünk még ilyen poszttal, hiszen applikációkból sosem lehet elég!!!



Szabó-Princz Orsolya, Princz Viktória
(reklámipar / Marketing iDolls)

 





Forrás: apple.com, vezess.hu, napilap.hu
 
Címkék: horeca, turizmus
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Adanima Consulting Kft

Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés Cégnév: Adanima Consulting...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis