FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Budapesten lenni jó

2012.10.29

Budapesten lenni jó?

Néhány éve még, amikor egy társaságban, budapestiek, magyarok között szóba került Budapest, a legtöbben olyan jelzőket használtak rá, mint piszkos, koszos, mocskos, lehangoló, szürke, depresszív, ugyanakkor éjjel, amikor nem látszik, hogy milyen koszos, kiderült számunkra is, hogy lényegében egész szép és még a régi épületeink is felértékelődtek…

Néhány fanatikus azonban megkereste, meglátta, és bemutatta nekünk, budapestieknek, magyaroknak Budapest szépségeit, ezért, amikor 2012-ben felmerül Budapest megítélése már olyan szavakkal, kifejezésekkel jellemezzük, mint laza, élhető, fantasztikus az éjszakai élet, tele van fesztivállal – rendezvénnyel – koncerttel – romkocsmával, kozmopolita nagyváros, európai nagyváros, Budapest egyszerűen jó!

Ha elbeszélgetsz egy turistával (megtettük, nem is egyszer…), biztos, hogy gondolkodás nélkül rávágja, hogy Budapest fantasztikus, főleg az éjszakai élet! Ha elbeszélgetsz egy Magyarországon élő külföldivel (szintén megtettük…) ő is azt fogja mondani, hogy Budapest azért van, hogy lazuljunk! Lehet ezzel vitatkozni? Természetesen lehet! Megtettük? Nyilván igen, ám a vita értelmét vesztette, amikor rádöbbentünk, hogy péntek éjjel van, a szemerkélő esőben állva borozunk az Erzsébet téren (Cégér gasztro-zsibongás fesztivál), sok más idegen ember társaságában hallgatva két gitárost, és akkor jön az az érzés, hogy most komolyan arról vitatkozunk, hogy Budapesten lenni jó-e? Naná, hogy igen!
Nem hiszed? Szerinted mások nem így gondolják? Nézd meg ezt:


Néhány éve, szinte hétről - hétre növekszik a Budapestet népszerűsítő blogok száma. Olyan blogok ezek, amik nekünk, magyaroknak, főleg budapestieknek szólnak. Lásd a várost más szemmel, mondd el, hogy Te mit szeretsz benne, mit próbáltál ki, mi volt jó, mondd el, írd le, véleményezd, oszd meg, nézd meg milyen gyönyörű és sokszor rejtett kincseink vannak, találd meg a város romantikáját és tartozz egy közösséghez, akik szeretik Budapestet és szeretik egymást. Nagyjából ezt a konklúziót vontuk le csütörtökön az Ötkertben a Made in Budapest party sorozat első előadásán. Kicsit késtünk, kicsit hamarabb jöttünk el, de így is sikerült elcsípnünk a We Love Budapest, a HaverVagy és a Budapest Dirt beszélgetéseit.



A We Love Budapestről eddig is tudtuk, hogy fantasztikus – nem egyszer értesülünk programokról tőlük, nem egy új helyről olvastunk náluk, napi szinten látunk régi-új képeket Budapestről. A szlogenjük: „Budapest portál kicsit másképp” – és ez valóban így van. Szubjektív, hiszen Budapestet szerető emberek működtetik, objektív mivel meghallgatják a követőik véleményét, értékelését, megfogadják tanácsaikat.

A HaverVagy, számunka kevésbé volt eddig ismert. Mottójuk: „hogy együtt légy azokkal, akikkel összetartozol.”. Kéri Csaba 2009-ben hozta létre a HaverVagy közösséget azzal a céllal, hogy emberek, ismerősök, barátok között legyen, amikor csak lehet. A HaverVagy egy illegális bulival kezdődött a Clark Ádám téri alagút tetején mára azonban egy 6000 fős közösségről van szó! Kirándulások, bulik még meg nem nyitott szórakozóhelyeken, vakrandi hangulatú esték nem párkapcsolati ismerkedési szándékkal, flashmobok, különleges programok és sok-sok nyitott ember – ez a HaverVagy.



A Budapest Dirt viszont teljesen más megközelítést választott Budapest bemutatására. Budapest, éjszakai élet, kortárs fotóművészek, a mocsok romantikája. Ha érdekelnek a képeik, ha kíváncsi vagy arra, hogy ami mellett eddig elmentél, amit nem vettél észre, amit nem akartál észrevenni miért is érdemes arra, hogy egy fotós lefotózza, nézd meg november 5-ig az Ötkertben!

Összegezzünk! 1 este az Ötkertben, 3 különböző előadás, 1 fesztivál a város közepén – igen, minket abszolút meggyőztek, hogy Budapestben van fantázia. Budapest a lehetőségek városa!



Budapest a marketing városa! Budapest a MI városunk!
MI LOVE BUDAPEST!


Princz Viktória
(reklámipar / Marketing iDolls)

 


 
Címkék: horeca, turizmus
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Adanima Consulting Kft

Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés Cégnév: Adanima Consulting...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis