Amikor kollekciókról hallunk mindenki a divatvilágára asszociál és ezt nem is teszi rosszul!
Divat – Párizs. Párizs – Franciaország. Franciaország – desszertek. Desszertek – SUGAR! shop and confectionary. MI így asszociálunk! Párizs egy évre beköltözött a budapesti SUGAR! cukrászdákba.
Franciaországban bevetett szokás, és Magyarországon is egyre jobban megjelenik a trend, miszerint a cukrászdákba is beszivárognak a kollekciók. Mit is jelent ez? A cukrászda állandó kínálata negyedévre/félévre/évre kiegészül egy speciális, egyszeri és megismételhetetlen szezonális kínálattal. Vannak cukrászok, akik a tavaszi/nyári, őszi/téli kollekciókat részesítik előnyben, azonban van a SUGAR! shop and confectionary, amelynek cukrásza, Horváth Eszter nem ilyen kommersz módon gondolkodik. A SUGAR! egyébként sem az átlagosságáról híres. Cukor-világ, édesség-föld, szín kavalkád, desszertek minden mennyiségben, cukormámor – nagyjából így tudjuk jellemezni a cukrászdát.
Horváth Eszter cukrász kollekcióit a nagyvárosok ihletik. 2010-ben jelent meg a Tokió kollekció, amit egy tokiói tanulmányút ihletett, ezt követte 2011-ben a New York kollekció. Az egyes kollekciók 1 évig vannak érvényben, utána el kell búcsúznunk a megszokott ízektől, de csak azért, hogy újabb édes élményekben legyen részünk. Természetesen a SUGAR! sem független a szezonális alapanyagoktól, hiszen a kollekciók és az állandó kedvencek mellett szezonális desszertek is kaphatóak az üzletben.
De mit is jelent egy kollekció? A speciális íz világú, illetve megjelenésű sütiken túl, 1 évre az adott kollekció, azaz nagyváros hangulatába öltözik a cukrászda. A cukrászda a megszokott, extrém megjelenésén túl évente teljesen megújul. Megújulnak a kommunikációs eszközök (online és offline egyaránt – weboldal, Facebook oldal, étlap/itallap, szórólap, tortadoboz), megújul a kínálat és megújul a cukrászda belső megjelenése is (köszönhető ez a cserélhető fali matricáknak).
Tudatosan felépített, trendteremtő márkáról van szó, amely rákényszeríti a többi cukrászdát is a fejlődésre, a kreativitásra. Aki lemarad, az kimarad, aki mer, az nyer – tartja a mondás. A SUGAR! mert és minket biztosan megnyert!
A legújabb Párizs kollekciót is megelőzte egy jól felépített hírverés. Az új kollekció november 6.-án lett hivatalosan bejelentve a cukrászda Facebook oldalán– egy kedvcsináló, és nyálcsorgató imázs képpel. Elég korán ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésünket és elég későn ahhoz, hogy a New York kollekció rajongói még kiélvezzék kedvenc édességeik utolsó falatkáit – azaz megrohanják a cukrászdát, hogy búcsút vegyenek például a desszert hamburgertől… A következő csapás november 10.-én következett, amikor a weboldal kezdőoldalán is lecserélésre került a korábbi kínálat fényképe és megkezdődött a visszaszámlálás. „Már csak 7 nap!” Napról-napra, együtt számoltunk vissza a SUGAR! Facebookon rajongói oldalán, egészen november 17.-éig. Szombaton végre megjelent a várva-várt párizsi hangulat! És MI nem is csalódtunk! Újragondolt francia desszertkülönlegességek, illetve süteményekbe öntött francia ikonok, fantasztikus képek a falon – úri nők, divat, csíkos ruha, Moulin Rouge, pudlik, pezsgő, franciás lenézés, klasszikus formák – mindez SUGAR! módra!
A SUGAR! a tökéletes példája annak, hogy hogyan tud egy cukrászda folyamatosan megújulni és folyamatosan érdekesnek maradni. Az egyes kollekciók képesek évről-évre új és új célcsoportot elérni, míg a törzsvendégeknek is minden évben új élményt nyújt a megújult cukrászda és kínálat. Ma már nem fogyasztói, hanem élménytársadalom, élménymarketing van, ahol az a fontos, hogy minden vásárlás során élményt is kapjon a vevő! A SUGAR! ebben Magyarországon piacvezető.
Minden étteremnek, büfének, cukrászdának, vendéglátóegységnek csak ajánlani tudjuk a SUGAR! példáját! Tessék merésznek lenni, tessék energiát fektetni az üzletbe, tessék kreatívnak maradni és nem belesüppedni egy jól működő üzlet kényelmébe! Felgyorsult a világ, folyamatosan változnak az igények, az elvárások, ehhez pedig alkalmazkodni kell! „Aki lemarad, az kimarad, aki mer, az nyer”.
Jövő novemberig Ti is kiélvezhetitek a párizsi hangulatot és a francia cukrászművészet remekeit a SUGAR!-ban. MI épp egy „Moulin Rouge” sütemény-malommal tesszük ezt.
A képeken túl, itt egy kis francia hangulat Nektek is!
Princz Viktória
(reklámipar / Marketing iDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk