FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Sztárséf az ISKOLÁ-ban

2012.12.06

Az ISKOLA, a belváros új multi-kulturális szórakozóhelye a Hegedű utca 3 szám alatt nyílt meg pár hónappal ezelőtt. Ennek kapcsán Serényi Zsolttal, az ISKOLA Vendéglőjének séfjével beszélgettünk.

Hogyan kerültél kapcsolatba az ISKOLÁ-val? Mit tudtál róla, mielőtt megkerestek?

A kulcsszó a véletlen. Az egyik tulajdonos a barátom, aki a facebook-on valószínűleg mindenkinek elküldte, hogy lesz egy ilyen hely, és fellépőket, művészeket, előadókat keres. A gasztronómia csak nagyon utolsó sorban volt megemlítve, és bár egyáltalán nem tudtam, hogy miről van szó, de érdekelt a dolog. Találkozunk, megmutatta a helyet – ami természetesen nem így nézett ki, mint most, de mégis – nagyon-nagyon tetszett. Az első pillanatban éreztem azt, amit azóta is, a kellemesen laza fesztiválhangulatot. De persze a lazaság és a fesztiválosság egyáltalán nem egyenlő az igénytelenséggel, sőt. A tulajdonosok is nagy hangsúlyt helyeznek az igényességre, és én is. Fontos, hogy gasztronómiánk a könnyedségével őszintén, érthetően képviseljen magas minőséget.



Milyen volt az indulás? Mik voltak a tapasztalatok?

Mivel körülbelül egy hónapja volt fizikailag az, hogy ide vendégek bejöhettek, még most is indulásról beszélhetünk. Egészen pontosan ott tartunk, hogy keressük a vendégeinket, nem azért, mert elbújtak, hanem mert mi bújtunk el… De én hiszek abban, hogy az emberek kíváncsiak az egész létesítményre, ezen belül pedig a gasztronómiai részre is, csak még nem tudják, hogy mi itt ilyesmit csinálunk.

Mennyiben más egy szórakozóhelyen vendéglőt üzemeltetni, mint például egy éttermet? Van különbség a felszolgált ételek között?

Nagyon nagy különbség nincs, de mindenképpen meg kell találnunk azt a fajta kínálatot, amire egy ilyen helyen igény van. Én, ha elmegyek szórakozni, akkor körülbelül tudom, hogy mit szeretnék enni, ehhez képest mi kicsit más dolgokat találtunk ki ide. Az alapvető elképzelés az volt, hogy lehessen szendvicseket, kézben fogható dolgokat, egészen kis adag ételeket (egyébként olcsón) csipegetni bor mellé, sör mellé, bármi mellé, de be lehessen ide ülni akár egy elegánsabb vacsorára is. A társasági életről szól ez az egész, maga az Iskola. Ha idejönnek szórakozni, akkor akár koncert előtt, koncert közben, vagy koncert után tudunk a nagyobb társaságoknak is ételt adni, például vannak hidegtálaink, amiket kimondottan erre terveztünk.


Serényi Zsolt



Mi volt a koncepció az étlap megszerkesztésekor?

Jól megfontolt döntés, hogy éppen azokat az ételeket áruljuk, amiket. Az étlapot már akkor összeállítottuk, amikor még nem volt nyitva a hely. De ahogy egyre több vendég jön, természetesen figyeljük őket, hogy mit szeretnének, és akár egy 180 fokos fordulatra is készek vagyunk. Mert nagyon sok étel van, ami egy ilyen jellegű vendéglőben megállja a helyét. Összesen tizenkilenc féle fogás van az étlapon, ezen kívül minden nap van egy két-három levesből és hat-hét féle főételből álló napi ajánlatunk, amit körülbelül hetente lecserélünk. Így a vendégek úgy állítják össze a kétfogásos menüt, ahogyan ők szeretnék.

Az ISKOLA sok rendezvényt tart, például jövőhéten, 13.-án csütörtökön a ReklámKlubnak adnak helyet. Ezekre az eseményekre külön készültök?

Igen. Mindig igyekszünk egyeztetni a szervezőkkel, mert szeretnénk a közönséget a saját elképzeléseinktől függetlenül is úgy kiszolgálni, ahogy azt ők szeretnék. És mivel itt van egy tisztességesen felszerelt konyha, van egy normális méretű kiszolgálóhelyiség, és van egy viszonylag nagy személyzet, ezért nagyon kevés olyan dolog van, amit nem tudunk megoldani.

Egész éjjel nyitva vagytok, mint a szórakozóhely?

Nem, az étterem éjfélig van nyitva, de ha valaki később szeretne enni, az is talál bőven választékot. Ameddig itt van vendég, nem hagyjuk, hogy éhesen maradjon, vagy máshova kelljen mennie.

Végezetül szerinted mi a legfőbb pozitív tulajdonsága a vendéglőnek?

Az egyik fő irányvonal az ételeinknél az egyszerűség. Az étlapot látva nem kell megkérdezni a felszolgálót, hogy miről is van szó, de ha valami esetleg nem ismerős, az is könnyen megfogható. Szerintem az ételeink egyszerűségében rejlik a minőség és valamiféle elegancia. Semmi sincsen túlmisztifikálva, semmi nincs túlpörgetve, nincsenek az ételek mindenféle cirádával, virágokkal körbedíszítve, mi csak igyekszünk egyszerűen és tisztességgel boldoggá tenni az embereket.

 

Baranyi Réka
(rekámipar)
 

 


 
Címkék: étterem, horeca
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

BlackSheep Kreatív Ügyosztály

Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis