Bornagyhatalom vagyunk... Legalábbis szerintünk! Bár, ha őszinték szeretnénk lenni, be kell vallanunk: külföldi viszonylatban a magyar borok ismertsége egyelőre gyerekcipőben jár, amiben nagy szerepet játszik a hatékony bormarketing hiánya.
Boraink vásárlására a reduktív, könnyed borok előtérbe helyezése, valamint az ezt támogató technológia fejlesztése mellett jó címkékkel és mutatós palackokkal lehetne ösztönözni külföldi barátainkat. Ezt támogató kezdeményezés a minden évben - így 2012-ben és remélhetőleg az idei esztendőben is - megrendezésre kerülő palackszépségverseny.
A versenyen azok a borok, borospalackok vehettek részt, amelyeket kis országunk egyetlen akkreditált nemzetközi borversenyére, a VinAgorára beneveztek. Ennélfogva a versenyen 70 palackra lehetett szavazni - online szavazás keretein belül - és majdnem tízezer szavazat érkezett.
Az internetes voksoláson egy és öt közötti pontszámmal lehetett a palackokat jutalmazni, figyelembe véve annak külső megjelenését, formáját, címkéjét és legfőképp az ezek közötti összhangot. A verseny végén 11 győztest hirdettek ki, melyek közül a Kertész Családi Pincészet 2007-es Carla-ja egyszerűségével, rusztikus stílusjegyeivel vált kiemelkedővé.
Nem szabad szó nélkül elmenni a Cégér a jó bornak! alkotói pályázat mellet sem, amely lehetőséget adott fiatal grafikusoknak, designereknek, hogy megcsillogtassák tehetségüket. A két fordulós verseny tematikusan épült fel, az első forduló próbatervezését követően a leszűkített mezőny kiválasztott borokhoz készített címkéket.
A legfontosabb szempont és cél a projekt során a művészek és a borászok egymásra találása, valamint a borok eladhatóságának javítása volt. A nívós versenyen az első helyet és az ezzel járó 1 millió forintos nyereményt Bogányi Gergely szerezte meg, aki a Csetvei Pincészet Királyleánykájának tervezett címkét és csomagolást.
Csak így tovább borászok és designerek, az újévben is!
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk