A friss alapanyagból készülő magyar perecekkel és tekercsekkel a BITE bakery café első budapesti üzlete február 13-án nyílik a Nyugati téren.
A hazai Thermotechnika csoport 30 éve van a piacon, a vendéglátóipari berendezések területén regionális középvállalattá váló cég már 1,5 éve tervezi egy étteremlánc megnyitását. Az állami Széchenyi Tőkebefektetési Alap látott fantáziát az ötletben, a BITE bakery café elindításához 49 millió forintos tőkét nyújtanak.
Egy új magyar bakery café hálózatot kíván kialakítani és elindítani a magyar Thermotechnika csoport leányvállalata, a Crown Foods Kft. a Széchenyi Tőkebefektetési Alap (SZTA) partnerségével. A cégcsoport vendéglátóipari berendezések és hűtők gyártására, forgalmazására és szervizelésére szakosodva nőtt regionális középvállalattá az elmúlt 30 év során. A BITE bakery café elnevezésű étteremlánc megjelenését a társaság közel másfél éve tervezi és készíti elő, ez idő alatt számos piackutatást végzett Magyarországon és külföldön. A magyar piacon újnak számító szolgáltatással és termékkel kíván kijönni a cég, a tőlünk nyugatra egyre népszerűbb helyben sütött pereceket és tekercseket kívánják itthon is meghonosítani, illeszkedve a hazai fogyasztók elvárásaihoz és ízlésvilágához.
A BITE bakery café tulajdonosa, a Thermotechnika cégcsoport az első magyarországi magánvállalkozások között alakult, 30 éves múltra tekinthet vissza és mára közel 220 főt foglalkoztat hazánkban, illetve 600-at a régióban. A társaság Közép- és Kelet-Európa (Magyarország, Csehország, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szerbia, Ausztria) legjelentősebb sörhűtő és adagoló berendezéseinek, valamint vendéglátóipari és kereskedelmi hűtőberendezéseinek gyártására, forgalmazására és szervizelésére szakosodott regionális középvállalatává növekedett, saját gyártókapacitással is rendelkezik, s közel 3 ezer terméket forgalmaz.
A hosszú piackutatás után döntött úgy a cég, hogy Budapesten nyitja meg a BITE bakery café márka első üzletét, ezt követően úgy tervezik, hogy a fővárosban üzlethálózatot hoznak létre, amely 50 főnek adhat munkát. Az új márka elterjedését segíti a cégcsoport, amelynek vendéglátóipari és ingatlanpiaci kivitelezői kompetenciáit ki tudják majd használni. Az üzleteket kizárólag nagy forgalmú helyeken fogják megnyitni, a következő 5 évben 8 üzlet megnyitásával terveznek. A Széchenyi Tőkebefektetési Alap szerint a hazai kínálatban egyszerű és innovatív ötlettel állt elő a Crown Foods, mivel a cégcsoporton belüli szinergiákat gyorsan ki tudja aknázni a társaság, már néhány éven belül üzleti megtérülést lesz képes biztosítani a várakozások szerint.
Az SZTA befektetésére két ütemben kerül sor, az összesen 49 millió forintos tőkeemelés révén 42,85 százalékos részesedéshez jut a Crown Foods-ban az alapkezelő. Ezt meghaladóan akkora potenciált látott az anyavállalat, Thermotechnika csoport is, hogy az eddigi befektetéseken túl 13 millió forint értékben emelnek tőkét a vállalkozásban, amellyel hosszú távon számolnak. Az SZTA tervei szerint 5 évig marad tulajdonos a cégben, ezt követően az eredeti tulajdonos a tőkebefektetést hozamokkal növelve fizeti majd vissza.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk