Idén is volt Gourmet fesztivál és reméljük, hogy jövőre is lesz! A Gourmet feszt egy esemény minden évben - Magyarország legjobb éttermei egy helyen, fantasztikus borászatok, különlegességek, rengeteg séf, érdekes színpadi programok – kell ennél több a gasztrofanatikusoknak? Igen! Napsütés és meleg!
Sajnos idén is végig azon imádkoztunk, hogy ne essen az eső és ne mossa el a rendezvényt, de természetesen ez nem jött össze, így a több órás gasztro program egyik meghatározó eleme a tető alatti ácsorgás és eső nézés lett. Nah, de fanatikus lévén, ez nem okozhatott gondot, kivártuk az esőt és megújult lendülettel csaptunk bele a falatozásba és iszogatásba.
Falatozás…
Az idei év témája a gulyás volt, így erre a témára több variációt is kipróbálhattunk. A két legérdekesebb és legmeghökkentőbb talán a tubusos gulyás és a gulyás fagylalt volt. Az utóbbit volt is szerencsém megkóstolni… Hááát… Leginkább piros paprika fagylaltra emlékeztetett és tekintve, hogy éjjel összesen 14 fok volt, a fagylaltok annyira nem csúsztak. Kivéve egyet – a Bock Bisztró tölcséres bélszíntatárját, azaz téli fagylaltját. Hidegben, melegben, esőben, napsütésben, bármikor jöhet még egy (vagy több…)!
A rendezvényről…
A fesztivál tavalyhoz képest sokat fejlődött. Több volt az asztal és az ülőhely, sokkal élhetőbb lett így a környezet. A szervezők, az inkább őszies időjárás miatt kiraktak néhány hőgombát is (sőt az okosabb éttermek is…) de hatalmas feketepont jár a napernyők hiányáért. Tapasztalt Gourmet fesztiválozók tudhatják, hogy a korábbi években esőben is bízhattunk a napernyőkben. Idén azonban ezek az ernyők eltűntek a helyszínről, így csak a saját esernyőink és az a néhány tető nyújtottak védelmet a szakadó eső ellen... Szintén fekete pont jár a bejutás bonyolultságáért. Belépő vásárlás, fesztivál kártya feltöltés (több helyen is sorban álltuk, mert nem mindenhol lehetett bankkártyával feltölteni a kártyát), pohár átvétel, kóstoló bor kitöltése. Összesen 5 állomáson át jutottunk be a rendezvényre körülbelül 15-20 perc alatt…
És, hogy MI sokalltuk-e a belépő árát (2900 Ft)? Nem! A szervezőknek egyértelmű célja a közönség szűrése volt és ez sikerült is. A Gourmet fesztivál nem egy átlagos borfesztivál vagy Belfeszt. Top éttermek, különleges ételek és bizony borsosabb árak, cserébe azonban minden évben egy felejthetetlen élménnyel leszünk gazdagabbak. Bepillantást nyerünk a kulisszák mögé – séfek egymás között, semmi rivalizálás, baráti hangulat, közös borozások.
Sajnos véget ért a fesztivál. Amikor kiléptünk a fesztiválnak helyet adó Millenáris Park kapuján, már elkezdtük várni a jövő évet és a következő Gourmet fesztivált.
Reméljük, jövőre megússzuk szárazon és kevesebb ruha is elég lesz...
Nyár, nagyon várunk már!
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk