Akár „habos partnak” is hívhatnánk az idei balatoni nyár leghosszabb koncertfolyamát, hisz a siófoki Beach Club mellé idén „az élet habos oldalát” népszerűsítő Borsodi állt főszponzorként.
„Minden hétvégén fesztivál” felkiálltással a programhömpöly június 21-én indul és tart augusztus végéig.
Leánykori nevein üdítőmárkát használva 1996-tól, tehát már 17 esztendeje folyamatosan a Balaton fővárosának szórakoztató-, és sportközpontja, egyben hazánk legmozgalmasabb strandja, a siófoki Beach Club. Az ország legnagyobb, mintegy 10 ezer m2-es fehérhomokos vízpartja idén már a Borsodi előnevet viseli. “A söripar számára a nyár a kiemelt időszak, a nyaralás, a strandolás olyan fontos fogyasztási alkalmak, ahol a jelenlétünk kulcsfontosságú” – mondta Balássy Árpád, a Borsodi márkamenedzsere – “szívesen lettünk tehát partnere az egész nyáron át fesztiválhangulatot kínáló eseménynek.“ A márkamenedzser elmondta, hogy sörgyár teljes termékválasztékával, “egyedi, a cool bulihelyek hangulatát megteremtő dekorációval” járulnak hozzá a rendezvénysorozathoz.
Siófok emblematikus, nyaranta mintegy 150.000 látogatót szórakoztató strandja támogatók sorának nyújt megjelenési, részvételi lehetőségt. Az idei nyáron a Borsodi Beach támogatók közt ott van a Fütyülős, a Bomba, és az osztrák Grapos üdítőmárka és a SAMSUNG. Médiapartnerek a Joy, a VIASAT3, Music FM, a PART FM 92.6, a Soundhead, a Partyzoo, a Lounge rádió és a Season Media Group és a kriszfoto.hu portal. Jelen van továbbá divatiparból a Baby-G, a Retro, DC, a MissQ. S event-jelenléttel ott van még az F1 Fitness, a Dolce Dance, a Strike Zone, a Scitec Nutrition, a Harley Davidson, a Smiling Bar, a BossaBall, a Maszka Színház és szintén a támogató márkák közt van a Nera Kritis víz és a Primeros óvszer.
A nyári estéket partyk és koncertek változatos sora tarkítja. Szerdánként Beach Party hangulat tölti be a vízpartot. Péntekenként a honi lemezlovas-gárda élvonalából hívnak vendégeket, míg szombatonként a nemzetközi partyélet ismert DJ-i pakolják majd a lemezeket. A nyítóbulin Caramel ad koncertet, szimfónikus kísérettel és a további hazai felhozatalban már biztos hogy lesz Hooligans, Anima Sound System, Compact Disco és R-Go koncert és a vezető hazai DJ-k mellett a Beach vendége lesz Steve Lawler, az egyik legbefolyásosabb DJ és producer valamint Ferry Corsten, aki számos díjat és aranylemez megjelenést tudhat magáénak, többek közt többször is megnyerte az év Legjobb Dance DJ-jének járó díjat, és nyert Ibiza DJ Awardot.
A Beach nemcsak a programjaival, hanem minőségi vendéglátásával is igyekszik csalogatni a közönséget. A területen fagyibár, koktélbár, étterem és több bárpult hívja az éhező-szomjazó közönséget. Mindezeken túl egy VIP terasz is, mely a vendéglátás mellett közvetlen rálátást nyújt a nagyszínpad programfolyamára.
A belépő árai bulifüggőek, de 1500 és 2990 forint között lesz a maximum. Limitált mennyiségben VIP jegy is igényelhető, 5000 Ft-os áron. És a lányoknak – a nyitóbuli kivételével- péntekenként éjfélig ingyenes.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk