Egyedi és extravagáns művészeti pályázattal népszerűsítené a hétfő reggeli kávézást az 57 Restaurant.
Aki nem csak az illatát és az ízét szereti a fekete élénkítőnek és egy egyedi kihívásra is vágyik, annak most itt a lehetőség: főzött kávéból vagy kávébabból képet, szobrot vagy egyéb művészeti alkotást várnak a kiírok. A különleges pályaművekből novemberben kiállítást szerveznek az 57 Restaurantban. A zsűri elnöke Réz András, de a bírálók között megtaláljuk Nánási Pál fotóművészt is.
Az 57 Restaurant nem csak művészek, hanem amatőr műkedvelők és vendégek pályamunkáit is várja. A kiírás témája: Be Positive – Légy pozitív. Az 57 Restaurant a pályázattal, ugyanis a hétfő reggeli kávézást népszerűsítené, és művészi eszközökkel is szeretné felhívni a figyelmet a kávézás jótékony hatásaira.
„Életünk apró részekből áll össze, ezek a kis történések, események, találkozások, ízek, amelyek együttesen alkotják életünket. Ha az apró részek összhangot alkotnak, akkor jobb lesz a napunk, hetünk, éveink, tehát az életünk is. Ezért nem mindegy, hogy hogyan indul egy reggelünk. Egy rossz kávé, akár egy negatív gondolat el is ronthat mindent és meghatározhatja hangulatunkat a nap további részében is. Úgy gondoljuk, hogy a pozitív gondolkodás meghatározó része az, hogy jól induljon a hét. A hétfő reggeli kávézást ezért tartjuk fontosnak, és ezért hívjuk fel a figyelmet erre különleges eszközökkel is, most egy pályázattal” – mondta Szabó Zoltán, az 57 Restaurant étteremvezetője.
A pályázatra nem csak képzett művészek műveit várják, hiszen a felhívást számos egyetemre, főiskolára is eljuttaták, de erre az extravagáns kiírásra bárki nyújthat be alkotást. A feltételeket a cafe57.hu oldalról érhetik el az érdeklődők.
“A pozitív gondolkodás tehát egy életforma, amelyet az 57 Restaurant minden dolgozója is vall. Ezt az érzést szeretnénk átadni minden kedves vendégnek azáltal, hogy a hét legfontosabb napján, azaz hétfőn megajándékozzuk egy csésze frissítő kávéval. Be Positive – Légy pozitív! - Minden pályázatra beadott alkotásnak ezt az egy nézőpontot kell tükröznie, tehát a lényeg, hogy a szemlélődőt pozitív gondolkodásra ösztönözze és jókedvre derítse. Biztos vagyok benne, hogy lesz olyan jelentkező is, aki meglep majd bennünket pályamunkájával” – tette hozzá a Szabó Zoltán.
Az ötletet egy moszvkai kávéfreskó adta, amely már 2012-ben világrekordot döntött. Arkady Kim orosz művész és öt asszisztense hozták létre ugyanis a világ legnagyobb kávébabból készült portréját. Az alkotáshoz több mint egy millió kávészemet használtak fel, a kész művet pedig a Gorkij parkban mutatták be Moszkvában, még 2012-ben.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk