FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Hosszúlépés. Járunk?

2013.10.03

Bizony, hogy járunk! Sőt, már jártunk is a Hosszúlépés csapatával, ráadásul nem is akárhogy. A Design hét keretében, a Hosszúlépés és a We Love Budapest ingyenes sétatúrákat szervezett, többek közt egy Street Food sétát is. MI ott jártunk!

Kezdjük az alapokkal: mi is az a street food? A street food igazából minőségi gyorskaja, ami már a római korban is létezett. El tudjuk vinni az ételt, vagy gyorsan be tudunk ülni egy picike helyre, de ennél sokkal fontosabb, hogy ezek az "éttermek" (vagy épp mozgó büfék) minőségi alapanyagokat használnak és mindig friss ételt készítenek. Lehet olasz tészta, igaz hamburger (nem a McDonald's-es típus), leves, mexikói vagy épp bangladesi konyha - a közös nevező a frissesség és a minőség.

És akkor térjünk vissza a sétához. A Március 15 téren (a római korban...) volt a találkozó pont, innen indult el a kis csapatunk. Korban teljesen szétszóródtunk: a rolleres kislánytól a nyugdíjas hölgyig mindenféle korú emberrel találkoztunk. Voltak, akik többed magukkal jöttek (ahogy MI is), de volt, aki csak egyedül, mégsem érezte magát kínosan vagy feszülten senki. A közös pont a nyitottság és az érdeklődés volt. Sétavezetőnk - Dávid - egy táblagéppel felszerelkezve navigált minket végig a városon.

Első megállónk a legelső McDonald's volt. Itt megnéztünk néhány fotót a korabeli eladókról (susi tréningben) és a korabeli vásárlókról (öltönyben és kiöltözve), illetve egy videót a gyorsétterem alapításáról. Ezt követte a City Grill - és iDoll Orsi felszínre törő emlékei a kolbászokról - illetve egy reklám szpot Flipper Öcsivel.

A gyorséttermek világa után egy átjáró házban kötöttünk ki, ahol csoportvezetőnk Krúdy Gyulától idézett. Hihetetlen hangulata volt a háznak - a város közepén voltunk, mégis az udvarban egy pisszenést sem lehetett hallani. Az irodalmi kitérő után következett a hentesek világa! A Városház utcai "Feketefejes" hentesnél tettünk egy rövid látogatást. Megtudtuk, hogy hentesnél enni nem ciki, sőt(!) kifejezetten menő, hiszen saját baráti körük is van (Hentesnél evők baráti köre). Utána kicsit hosszabb séta következett, cserébe finom falatok vártak minket a 2 Spaghi-nál (Gozsdu udvar). Hamisítatlan olasz ízek (olasz szakácsoktól mi mást is várhatnánk?!), mindig friss tészta (amit akár nyersen is hazavihetünk) és naponta változó kínálat. Péntek a lasagna nap - érdemes megkóstolni!

Újabb séta következett: a Zing hamburgeres teherautója (food truck) és egy mexikói street food étterem érintésével, egy újabb állomáshoz érkeztünk, ahol ismét falatozhattunk, ez volt a Bors GasztroBár. Itt is hallhattunk néhány szót magáról az étteremről, illetve személyesen is megtapasztalhattuk a street food lényegét. Tekergő sor, elviteles pohár, napi kreatív ajánlat, kedves-pörgős emberek és isteni ízek (a kókusz-chilis édesburgonya levest is érdemes megkóstolni!).

Kis meleg levessel a hasunkban ismét felkerekedtünk, egészen a Klauzál téri vásárcsarnokig. Tudtátok, hogy az 1800-as évek végén volt egy olyan törekvés, hogy minden kerületben nyíljon egy vásárcsarnok, ami kiszolgálja az egyre növekvő lakosságot és ennek a szellemében épült meg például a Batthyány téri Vásárcsarnok is?

Ha ezt esetleg tudtátok is, azt biztos, hogy nem, hogy Zámbó Jimmy testvérének, Árpinak a Klauzál téri vásárcsarnokban volt lángos sütője. Majdnem itt is megálltunk egy finom sajtos-tejfölösre, de sajnos Árpi elköltözött Zuglóba kolbászt sütni... Bizony, Árpi nemcsak énekelni tud, hanem a lángos és a hurka-kolbász sütéshez is ért.

Végül, de nem utolsósorban a Bangla Büfé, bangladesi tulajdonosával beszélgethettünk. Lehet, hogy elsőre nem volt sok bizodalmunk a büfé felé (kicsi, eldugott), de a tulajdonos személye azért meggyőzött minket. Eredeti ízek, mindig frissen készülő étel, őszinte weboldal ("Although the location and the interior is not the best it attracts many regular customers all week long." - http://www.banglabufe.com/ ) és kedves kiszolgálás. Aki autentikus bangladesi ízekre vágyik, semmiképp se hagyja ki ezt a helyet!

És akkor összegezzünk! Nemhogy jártunk a Hosszúlépés csapatával, hanem az első randinkon rögtön szerelembe is estünk! Az egy dolog, hogy a gasztronómia egyébként is a szívünk csücske téma, de ez a randi ennél sokkal több volt. Felkészült, kedves, lelkes csoportvezető. Kedves, nyitott, barátságos résztvevők. Megszervezett, kitalált, érezhetően átgondolt program. Rengeteg új információ, érdekesség, befogadható módon tálalva. És a tanulság: "ráérősen sétálva minden új és izgalmas".

Ezek után MI is szeretnénk kérdezni valamit a Hosszúlépés csapatától!
Hosszúlépés. Találkozunk még?

Több infó a Hosszúlépés gasztro és egyéb izgalmas sétáiról weboldalukon.


Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)

 

 

 


 
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Aruba Marketing

Tevékenység: Grafika és kivitelezés, Online szolgáltatások Cím: 1028 Budapest, Máriaremetei út 64. Telefon: + 36 1 631 20 97 Mobil: + 36...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis