Egy világ, ahol minden sütiből és cukorból van! Melyik gyerek és legyünk őszinték... Melyik nő ne vágyna erre?! A mézes-mázos-cukros-édes álomvilág most megelevenedett a Sugar! design cukrászdában! Az új kollekció megérkezett!
Sok jó cukrászda van Budapesten, biztos mindenkinek meg van a maga kedvence, de vitathatatlan, hogy designban, design cukrászatban a Sugar!-nak nincs párja hazánkban. A cukrászda minden évben megújul és új arculatot vesz föl. 2012 őszén USA-ból Franciaországba öltözött át, a méltán kedvelt cuki, míg idén Candylandba utazhatunk egy-egy szelet sütemény fogyasztása közben, mellett, után - szóval végig.
Már a bejárattal szemben egy cuki, pufi fejű, rágógumit fújó figura fogad minket - hívjuk őt Candyman-nek -, aki biztos, hogy egy nő szívét sem hagyja hidegen. És ez még csak a kezdet. A hűtőpultban megannyi édes és színes nyalánkság fogadja az éhes vagy csak egyszerűen kíváncsi vendégeket. Óriás nyalóka és "fagyi", csokiban fürdőző kissrác, vagy épp hatalmas rágógumi lufi csalogat minket Candylandba, az édes fantáziák világába.
Az alapanyagokat tekintve sem spórolt a Sugar!, hiszen desszertjeihez a világhírű Valrhona csokoládékat használja fel, a süteményekben megjelennek olyan különleges alapanyagok és ízek is, mint a gránátalma, a licsi, a rebarbara, a rózsa vagy a birs. A "kommerszebb" ízek kedvelőinek sincs mitől félniük, hiszen több desszertnek az alapja a karamell, a kávé, a klasszikus csokoládé-narancs ízpáros, vagy épp a csokoládé az összes létező formájában és "színében".
A legbizarrabb élményünk talán a Hupikék törpikék színű rágógumi mousse volt, ami leginkább a tutti-fruttira hajazott ízében.
A sütemények egyedisége (a megjelenésükön túl) az állaguk, a textúrájuk, hiszen a ropogós keveredik az omlóssal, a habos a krémessel. Egyszóval tökéletesen megkomponált színek, ízek, textúrák és hangulat.
Nah, de ejtsünk néhány szót a marketingről is....
A Sugar! erőssége a cukrászaton túl, mindenképpen a designban, az általuk teremtett miliőben van. Azon túl, hogy minden évben előrukkolnak egy-egy új süti kollekcióval, saját maguk is megújulnak. Új kiadványok, megújult weboldal, témához illeszkedő falmatricák. Továbbra is azt gondoljuk, hogy a Sugar! sokkal többet ad a vendégeinek, mint egy finom sütemény, a cukrászda népszerűsége az általa nyújtott élményben rejlik, hiszen kevés olyan hely van Budapesten, amely képes minket legalább 1-1 órára kiszakítani a szürke, hétköznapi életből és elrepíteni a fantáziák világába.
A Sugar! 2013/2014-es designja most a gyerekeknek, a soha fel nem növő felnőtteknek kedvez, hiszen gyereknek lenni jó. És a gyerek létnél már csak egy jobb dolog van. A sütiiiii!
Princz Viktória jelentkezett, egyenesen Candylandből, a szó a stúdióé!
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata:
a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást!
Cégnév: Print Point...
További információk