A fogyasztói igények folyamatosan változnak. Többet, jobbat, mást, de leginkább még többet, még jobbat, még másabbat várunk. Hogy mitől? Mindentől!
De legfőképp az utazásainktól. Kipipáljuk a látnivalókat, végigsuhanunk a városon egy hop on - hop off busszal, eszünk az adott országra jellemző étteremben. Oké és? Hogyan tovább?
Ahogy felgyorsult az életünk, úgy felgyorsultak az utazásaink is. Régen megelégedtünk egy múzeumi látogatással, most érezni szeretnénk egy-egy ország, város hangulatát. Régen elegendő volt egy városi séta, most élményparkra, témaparkra vágyunk. Régen beültünk egy étterembe, most street food-ot, piacokat, friss, helyi ételeket keresünk.
Rendben, ilyenek vagyunk, de ebben a hipergyors világban nekünk, élményt kereső és fogyasztó utazóknak, vajon hogyan lehet eladni egy-egy desztinációt?
Azt megállapíthatjuk, hogy az utazási katalógusok ideje már lejárt. Két kattintással foglalhatunk repjegyet, még két kattintással a világ bármely pontján kereshetünk szállást, éttermet, szórakozóhelyet, piacot, buszt, (nőt...) - amit ráadásul mások már értékeltek is nekünk. Ezek után minek is az utazási katalógus?
Olvasni nem szeretünk. De minek is olvasnánk? Ha valamit össze akarunk szerelni, biztos, hogy találunk arról egy videót a youtube-on. Híreket olvasni? Minek? Videón is megvannak. Csak fölöslegesen fárasztanánk a szemünket...
Képek? Jók-jók. De tájképek? Városképek? Fotók a látványosságokról? Tele van már velük a Facebook falunk.
De akkor mégis hogyan? Hoztunk Nektek három szuper-klassz videót, ami megmutatja, hogy pontosan mire is vágyunk és hogyan is lehet minket megfogni. A három (azaz igazából több, de majd megtudjátok, hogy miért...) film érdekessége, hogy csak az egyik készült konkrét, utazásra buzdító szándékkal.
Gyorsan váltakozó hangulatképek, dinamikus vágás, szereplő, akivel könnyű azonosulni - nem a luxust keresi; nem felülpozícionált; turista, akárcsak mi - az adott országra jellemző szimbólumok, emblematikus épületek használata, de nem sulykolása (Facebookon úgyis eleget sulykolják belénk ezeket a képeket az ismerőseink).
Játszunk? Játszunk!
"Mindig is szerettél volna részt venni egy ismeretlen utazáson, hogy minden lépéseddel felfedezz lenyűgöző és nem várt csodákat? Gyere Európába, vess el egy pár kockát és nézd meg, hova visz a kaland!"
Kaland, élmény, nem várt csodák, felfedezés - azaz a mai élményturisták kulcsszavai és hívószavai. Ellen tud állni ennek bárki? Biztosan nem!
Szuper image film Európáról (és nem utolsó sorban Magyarországról) 2013-ból.
Because I'm happy!
Kell ennél többet mondanunk? Happy őrület van! Köszi Pharell, mert szuper ötletet adtál. A városok egymás után készítik el a saját "Happy" videójukat. A filmekkel kapunk egy nagyon impulzív benyomást az adott városról, annak lakóiról, látunk egy-két látványosságot a vidám dallal együtt, magával ragad a város hangulata és már kattintunk is a „repjegy foglalás” gombra...
Happy! We are from Budapest!
1 percben 11 ország
Rick Mereki független filmrendező, 2011-ben robbant be a köztudatba három 1 perces videójával. A három kisfilm, három különböző témát jár körbe: étkezés, tanulás, mozgás. A rendező, a film készítése során 6 hét alatt összesen 11 országot járt be, azaz filmezett körbe. És, hogy milyen konklúzióval tért haza 38 ezer mérfölddel a "lábában"? "Légy nyitott mindenre és hagyd az összes kulturális/személyes csomagodat az ajtóban".
Tegye fel a kezét, aki ma/most nem kapott kedvet az utazáshoz...
Na ugye, hogy élményturisták vagytok Ti is? MI is! :)
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk