FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

Változó igények - változó képek - Élményturizmus - élményfilmek

2014.03.11

A fogyasztói igények folyamatosan változnak. Többet, jobbat, mást, de leginkább még többet, még jobbat, még másabbat várunk. Hogy mitől? Mindentől!

De legfőképp az utazásainktól. Kipipáljuk a látnivalókat, végigsuhanunk a városon egy hop on - hop off busszal, eszünk az adott országra jellemző étteremben. Oké és? Hogyan tovább?

Ahogy felgyorsult az életünk, úgy felgyorsultak az utazásaink is. Régen megelégedtünk egy múzeumi látogatással, most érezni szeretnénk egy-egy ország, város hangulatát. Régen elegendő volt egy városi séta, most élményparkra, témaparkra vágyunk. Régen beültünk egy étterembe, most street food-ot, piacokat, friss, helyi ételeket keresünk.

Rendben, ilyenek vagyunk, de ebben a hipergyors világban nekünk, élményt kereső és fogyasztó utazóknak, vajon hogyan lehet eladni egy-egy desztinációt?

Azt megállapíthatjuk, hogy az utazási katalógusok ideje már lejárt. Két kattintással foglalhatunk repjegyet, még két kattintással a világ bármely pontján kereshetünk szállást, éttermet, szórakozóhelyet, piacot, buszt, (nőt...) - amit ráadásul mások már értékeltek is nekünk. Ezek után minek is az utazási katalógus?

Olvasni nem szeretünk. De minek is olvasnánk? Ha valamit össze akarunk szerelni, biztos, hogy találunk arról egy videót a youtube-on. Híreket olvasni? Minek? Videón is megvannak. Csak fölöslegesen fárasztanánk a szemünket...
Képek? Jók-jók. De tájképek? Városképek? Fotók a látványosságokról? Tele van már velük a Facebook falunk.

De akkor mégis hogyan? Hoztunk Nektek három szuper-klassz videót, ami megmutatja, hogy pontosan mire is vágyunk és hogyan is lehet minket megfogni. A három (azaz igazából több, de majd megtudjátok, hogy miért...) film érdekessége, hogy csak az egyik készült konkrét, utazásra buzdító szándékkal.

Gyorsan váltakozó hangulatképek, dinamikus vágás, szereplő, akivel könnyű azonosulni - nem a luxust keresi; nem felülpozícionált; turista, akárcsak mi - az adott országra jellemző szimbólumok, emblematikus épületek használata, de nem sulykolása (Facebookon úgyis eleget sulykolják belénk ezeket a képeket az ismerőseink).

Játszunk? Játszunk!

"Mindig is szerettél volna részt venni egy ismeretlen utazáson, hogy minden lépéseddel felfedezz lenyűgöző és nem várt csodákat? Gyere Európába, vess el egy pár kockát és nézd meg, hova visz a kaland!"

Kaland, élmény, nem várt csodák, felfedezés - azaz a mai élményturisták kulcsszavai és hívószavai. Ellen tud állni ennek bárki? Biztosan nem!

Szuper image film Európáról (és nem utolsó sorban Magyarországról) 2013-ból.



Because I'm happy!
Kell ennél többet mondanunk? Happy őrület van! Köszi Pharell, mert szuper ötletet adtál. A városok egymás után készítik el a saját "Happy" videójukat. A filmekkel kapunk egy nagyon impulzív benyomást az adott városról, annak lakóiról, látunk egy-két látványosságot a vidám dallal együtt, magával ragad a város hangulata és már kattintunk is a „repjegy foglalás” gombra...

Happy! We are from Budapest!



1 percben 11 ország
Rick Mereki független filmrendező, 2011-ben robbant be a köztudatba három 1 perces videójával. A három kisfilm, három különböző témát jár körbe: étkezés, tanulás, mozgás. A rendező, a film készítése során 6 hét alatt összesen 11 országot járt be, azaz filmezett körbe. És, hogy milyen konklúzióval tért haza 38 ezer mérfölddel a "lábában"? "Légy nyitott mindenre és hagyd az összes kulturális/személyes csomagodat az ajtóban".

 

Tegye fel a kezét, aki ma/most nem kapott kedvet az utazáshoz...
Na ugye, hogy élményturisták vagytok Ti is? MI is! :)


Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)

 

 

 
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

09

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Art-is Kreatív Ügynökség

Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis