Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő.
66 százalékos növekedéssel 1,34 milliárdos árbevételt ért el 2014-ben a Szallas.hu Csoport. A cég által kínált szálláshelyek száma – egy nemrégiben kötött stratégiai megállapodásnak köszönhetően – átlépte a 100 ezres számot, az oldalon idén már 5 kontinensre foglalható szállás magyar nyelven.
A belföldi turisztikai piac bővülését is jelentősen túlszárnyalva 1,34 milliárd forintra emelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, ami 66 százalékos növekedésnek felel meg. „Itthon 60, míg külföldön 80 százalékos volt a bővülésünk. Összesen közel 10 milliárd forint értékben 1,2 millió vendégéjszakát közvetítettünk a múlt évben” – ismertette a cég főbb eredményeit Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezetője.
A 2007-ben alapított, első üzleti évében 5,6 millió forintos forgalmat elérő cég tavaly megnyerte a Deloitte Közép-Európai Technology Fast 50 díjat, melyet évről évre a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatának adnak át. „A bővülés alapját két tényező adja. Egyrészt a belföldi turizmus növekedése, mely idén sem torpan meg, becsléseink szerint elérheti a 9 százalékot. Másrészt évről évre emelkedik az online szállásfoglalás aránya, mely 2015-ben akár a 60 százalékot is elérheti. Ehhez a szemléletváltáshoz az online szállásfoglalás számos szolgáltatása, például a rugalmas kereső, az azonnali foglalás és az árösszehasonlítás lehetősége is hozzájárul, így a Szallas.hu fejlesztései a piac növekedését is szolgálják” – mondta Varga Zoltán. A szakember hozzátette, a Szallas.hu egyre nagyobb szerepet játszik a külföldiek beutaztatásában is, tavaly például a Lengyelországból érkező vendégszám erőteljes növekedését tapasztalták.
2015-től 5 kontinensen
2014-ben a Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki Horvátországban, így az egyik legnagyobb hazai kiutaztatóvá vált. Az organikus növekedés mellett ehhez az is hozzájárult, hogy a cég 2014 végén megállapodást kötött a Hotel.de szállásközvetítő oldallal, így jelenleg már 127 400 szálláshely érhető el a Szallas.hu oldalán. „A Hotel.de kínálatának teljes integrációja márciusra fejeződik be, így tavasztól a magyarok már 5 kontinensre tudnak nálunk szállást foglalni. Célunk, hogy nemcsak a hazai, hanem a közép-európai szállásközvetítő piac vezetőjévé váljuk az elkövetkezendő 3 évben. Ehhez kapcsolódóan idén eddig legnagyobb nyereményjátékunkat hirdetjük meg, melynek keretében egy BMW 218-as személygépkocsit sorsolunk ki magyar vendégeink körében” – tette hozzá Varga Zoltán.
A belföldi piacon a Szallas.hu részesedése jelenleg 31 százalékos az összes online szállásfoglalásból. A tavalyi év a cég életében az üzleti eredményeken túl is számos rekordot hozott. Akadt például olyan szállóvendég, aki a teljes 2014-es évben egy hotel vendégszeretetét élvezte. A legnagyobb egyszeri foglalás értéke elérte a 9 millió forintot, legolcsóbban pedig 2000 forintért jutottak szálláshoz – több ízben is – a vendégek.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk