A 2016-ban Magyarországon megrendezésre kerülő Bocuse d’Or magyar és Európai Döntőjének alkalmából a METRO Kereskedelmi Kft. lett a Magyar Bocuse d’Or Akadémia arany fokozatú pártoló tagja” és a „Magyar Bocuse d’Or Akadémia hivatalos alapanyag beszállítója”.
A hazai gasztronómia elkötelezett támogatójaként a Metro közel 10 éve segíti a Magyar Bocuse d’Or Akadémia működését és támogatja a Bocuse d’Or magyarországi indulóinak felkészülését. A METRO termékek kiemelt minősége és megbízhatósága, továbbá a nagykereskedelmi áruházlánc nemzetközi jelenléte es gondosan ellenőrzött beszállítói bázisa biztosítja a Bocuse d’Or magyarországi és európai döntőjének szakmai hátterét.
2016-ban a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja a Bocuse d’Or magyar és európai döntőjének alapanyag szükségletét, és számos módon segíti a magyar csapat felkészülését is. A csapat felkészüléshez használt alapanyagok és kiegészítő eszközök jelentős részét a METRO biztosítja. Ezen kívül, dedikált szakértői gárdával, tréninghelyszínek (Gasztroakadémia) biztosításával támogatja a csapat professzionális felkészülését. A decemberi elődöntő óta eddig 4 alkalommal biztosított helyszínt a METRO Gasztroakadémia a hat magyar csapat felkészülésének, és biztosította számukra a teljes hús, hal és zöldség alapanyag szükségletet. Ezen felül az egyik induló magyar chefnek, Volenter Istvánnak a Gasztroakadémia biztosítja a folyamatos helyszínt felkészüléséhez.
2016. február 18-án kerül sor a Bocuse d’Or magyar döntőjére a FEHOVA Kiállítás keretein belül. A rangos megmérettetésen dől el, hogy ki lesz az a szerencsés magyar séf a hat közül, aki a májusi európai döntőn képviselheti majd hazánkat. A magyar döntőre a METRO biztosítja a hús és hal alapanyagokat, illetve az ultra friss csírákat a séfek munkájához. Ezt követően pedig a magyar győztes felkészülését támogatja a szükséges hús és hal alapanyagokkal, ill. nem élelmiszer kiegészítőkkel.
A METRO és a Bocuse d’OR
A METRO és a Bocuse d’Or kapcsolata hosszú múltra tekint vissza. A Bocuse d’Or a szakma világversenye, amely az elérhető legmagasabb minőségről szól. Ennek pedig alapfeltétele a legjobb alapanyagok megléte. Egyedülálló termékkínálatának és minőségi követelményeinek köszönhetően évek óta a METRO biztosítja a piacon elérhető legkiválóbb minőségű alapanyagokat a Bocuse d’Or világversenyeknek.
A METRO nemzetközi központja 2012 óta szponzora a kontinens viadaloknak, a francia METRO pedig 2005 óta hivatalos partnere a Bocuse d'Or-nak, akivel az évek folyamán szerteágazó együttműködést alakított ki. A francia METRO rendszeresen szállít prémium hús és hal hozzávalókat a francia és európai versenyre valamint a lyoni döntőre.
(SzK)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk