FaceBook blog.hu

Marketing - Horeca / Turizmus

25 éves a Budavári Borfesztivál

2016.08.30

Szinte hihetetlen, de 25 éve nyitotta meg először kapuit a Budapest Borfesztivál. Együtt nőtt fel a rendszerváltás után újjáéledő borkultúrával: támogatta a kilencvenes évek nagyjait, kihagyhatatlan és nemzetközi tömegrendezvénnyé vált a kétezres évek elején, és rendületlenül segíti a generációváltást napjainkban is. Ünnepeljünk együtt a 25. Budapest Borfesztivállal!

Ebben az esztendőben nemcsak Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvénye, hanem a rendezvény főtámogatójaként megjelenő SPAR Magyarország is a 25. születésnapját ünnepli. A magyar bor a SPAR számára a hazai gasztronómia meghatározó alkotóeleme, így a vállalat a hazai áruk elkötelezett forgalmazójaként különösen nagy hangsúlyt fektet a magyar borászat kultúrájának és hagyományainak képviseletére.

Idén a Borfesztivál 25. születésnapja különleges alkalmat ad arra, hogy a magyar borkultúra megújulásának emblematikus alakjaival közösen tekintsünk vissza az elmúlt közel három évtizedre a kétnapos Boregyetemen. A hosszú évek óta megrendezésre kerülő, népszerű rendezvényen, szeptember 5-én, hétfőn, izgalmas utazást tehetünk a kilencvenes és a kétezres évekbe, majd napjaink trendjeihez visszatérve áttekinthetjük, mi változott a borkészítés, a gasztronómia és a borfogyasztási szokások terén. Mindezt persze a korszak meghatározó borait kóstolva! Szeptember 6-án rendhagyó módon egy igazi gourmet csemege a Boregyetemen: kávékurzus a Nespresso-val! Minden, amit a kávéról tudni szeretne: honnan jön, hogyan készül, hogyan kóstolja, és hogyan ismerje fel az igazi minőséget. Kóstolóval egybekötött érdekes tapasztalatszerzést kínálnak a szakemberek. Az élmény teljességéért kiváló minőségű borok megízlelésére a második napon is lehetősége nyílik a vendégeknek.

Pár Borpár - szakmai kóstolók a Budapest Borfesztiválon.

A szakmai kóstolókon az előre meghirdetett borpárok bemutatásával, kóstoltatásával a borászok szakmai érdekességeket mutathatnak meg. A látogatók visszajelzéseket gyűjthetnek az új technológiai megközelítések eredményeiről, amely egyfajta „tesztkóstolás” lesz a hozzáértő közönség számára. A borászok a borpárokat „egyet fizet – kettőt kap” rendszerben kóstoltatják meg, hiszen a borpár egyik fele ingyenes lesz. A programhoz csatlakozó kiállítók a kóstolás lehetőségét saját standjuknál biztosítják, személyesen a borász, vagy egy megfelelően jártas szakember vezetésével.

Taste of Hungary: Magyarország legszebb borai.

A különleges szakmai program elsődleges célja az, hogy szigorúan válogatott borokon keresztül felhívja a figyelmet a magyar borok sokszínűségére, a helyi szőlőfajták és hazai borstílusok sajátosságaira. A rendezvényen kiállító több mint 200 borászat az ország összes termőhelyét, és szinte összes szőlőfajtánkat lefedi. Ebben a zavarba ejtően sokszínű kínálatban nyújt segítséget a Borfesztivál: a tematikusan kialakított kóstoló útvonalakon keresztül elsősorban a hazánk borkultúráját kevésbé ismerő külföldi vendégeknek, valamint a borfogyasztással még épp csak ismerkedő hazai látogatóknak nyújt iránymutatást a rendezvény. A Borfesztivál célja, hogy minél több hungaricum szőlőfajtából készített bort és egyéb magyar borkülönlegességet megismerhessenek és megkóstolhassanak a vendégek.

Nagyszerű művészek, előadók műsorát élvezhetjük az idei évben először, két színpadon.

Lesznek új fellépők, és számos olyan vendég is, akik nem először zenélnek a Borfesztivál közönségének. A világzene legkedveltebb magyar együttesei, népzene, néptánc, és jazz teszi felejthetetlenné a Borfesztiválon eltöltött órákat. Az első napon, csütörtökön a Fesztiválszínpadon a Csík Zenekar koncertje garantálja a felhőtlen kikapcsolódást. Pénteken Szabó Balázs Bandája szórakoztatja a közönséget, amely a magyar népzene, a rock, a pop és a funk határait mossa egybe. Idén ismét a Borfesztivál keretei között, a Magyar Jazz Szövetséggel közösen kerül megrendezésre szombaton a Magyar Jazz Napja. A 2016-ban jubileumi születésnapjukat ünneplő magyar jazz-zenészek kápráztatják el a látogatókat a Fesztiválszínpadon és a Kamaraszínpadon egyaránt.

A Magyar Jazz Napja keretében színpadra lép Egri János együttese, amely számos hazai és nemzetközi jazzfesztivál állandó résztvevője. A délután további részében az Equinox és Borbély Mihály különleges zenei élményt nyújtó közös előadását élvezhetik a Borfesztivál látogatói, valamint a Binder Károly Quartet kápráztatja el a vendégeket. Este a Sárik Péter Trió garantálja az emlékezetes kikapcsolódást, amely Berki Tamás társaságában lép fel. Az este zárásaként a Budapest Ragtime Band ad koncertet Kelemen Angelikával és Muck Ferenccel kiegészülve. Szombaton a Kamaraszínpad műsorát a Balogh Tamás Quartet előadása, továbbá az Oláh Krisztián Trió fellépése színesíti. A Borfesztivál utolsó napján, vasárnap a népzenéé és a néptáncé lesz a főszerep. A Kertész Táncegylet, a Vadrózsák Néptáncegyüttes, a Rákospalotai Szilas Néptáncegyüttes, valamint a Fitos Dezső Társulat látványos színpadi előadása ragadja magával a borkedvelő közönséget. A fellépők műsorát Pál István Szalonna és Bandája zárja. 

Színes, látványos, táncos-zenés forgatag a szőlő- és bortermelő eleink tiszteletére, a Budai Vár utcáin a szeptember 11-én, vasárnap 13 órától megrendezésre kerülő Szüreti felvonulás és a Népzenei és Néptánc Gála ünnepén. Igazi látványosság, ünnepi hangulat, amely a régmúlt szüreti mulatságait idézi fel. A menetet a borrégiókból érkező, egyedi népviseletben pompázó, néptánc és hagyományőrző együttesek, Magyarország borvidékeinek elöljárói, borrendjeinek, borbarát egyesületeinek tagjai alkotják. Az események együttműködő partnere a Magyar Művészeti Akadémia.

Ahogy a bor nélkülözhetetlen része a gasztronómiának, úgy Borfesztivál sincs változatos kulináris élvezetek nélkül. A Borfesztivál célja évek óta az, hogy széles kínálatot biztosítson a hagyományos fesztiválkonyhától a street foodon át a gourmet különlegességekig, hogy mindenki megtalálja a kedvére - és a borához - való falatokat! Újdonságok és régóta kedvelt klasszikusok egyaránt megtalálhatóak a gasztronómiai kiállítók között. Gourmet vonalon nagy örömmel üdvözöljük a sokak számára szinte kultikus, újlipótvárosi Sarki Fűszerest, amely először jelenik meg a fesztiválon. A prémium különlegességek szerelmeseit újra várja A Szarvasgomba Világa, és új, nagyobb helyen - ezúttal a Tokaji Udvarban- jelenik meg a Gerbeaud Café, hogy ne kelljen messzire menni egy aszúért a süteményekhez. Az édes életet néhány standdal odébb a Bolka Bonbon és a Molnár's Kürtőskalács teszik teljessé. Igazi street food orgiával is készül a látogatóinak a Borfesztivál: a Gasztro Sétányra érkezik a Low Cost Gourmet Trailer a már jól ismert Montenegrói Gurman - Reinpold's KOLBice - Bakker hármas mellé. Nem kell messzire menni az igazi olasz falatokért, csak pár lépés a Balatoni Udvarban a Kométa Corner. A burgerrajongók ideális célpontja a Budapest Burger és a Szittya Buci, míg a sajtkedvelők tobzódhatnak a SZEGA Market, a SZEGA Nemzetek Sajtversenye vagy épp az NG Sajtterasz kínálatában. Az igazi, hamisítatlan fesztiválkonyha is jelen lesz: a rendkívül sokszínű Országkonyha az Oroszlános Udvarban, míg az ízletes, házias fogásokat szállító Csülök Bár a keleti teraszon gondoskodnak arról, hogy senki ne maradjon éhes. Étel és bor után pedig elengedhetetlen a kávé, a Borfesztivál idei kávépartnere a Nespresso, amely minden, szeptember 1-ig elővételes jegyet vásárló vendéget meghív egy csésze espressora!

A Borfesztivál már-már elengedhetetlen része a Butlers lakberendezési üzlet által impozánsan kialakított Butlers Borkvíz Bár interaktív sátor, ahol számtalan, borral kapcsolatos érdekesség található. A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága segít abban, hogy bárki kóstolhasson autentikus borokat, valamint hogy megtanulja megkülönböztetni a hibás bort az egészségestől. A borhibák szakszerű ismerete nem csak a szakértőktől elvárt tudás, hanem minden, magát tudatos fogyasztónak tartó borbarát elengedhetetlen ismerete. A NÉBIH segít mindenkinek e tudás megszerzésben gyakorlati példák bemutatásával. A sommelier képzések elengedhetetlen kellékei az illatfiolák, melyeket a Borfesztiválon ki is lehet próbálni: a különböző illatokat megismerve fontos támpontot kaphatunk ahhoz, hogy milyen illatjegyeket kell keresnünk a különböző fajtájú borok kóstolásakor. A játék végén mindenki megpörgetheti a NÉBIH szerencsekerekét, az ajándék pedig garantált! A játékban részt vehet bárki, aki a helyszínen érvényes e-mail címmel regisztrál. Az esemény támogatói a Butlers és a NÉBIH.

Terített asztal Önnek is a Borfesztiválon!

Aki a Borfesztivál forgatagában, ám nyugodt környezetben, terített asztalnál szeretné elfogyasztani ebédjét vagy vacsoráját, az megteheti a Barokk kapu alatt elhelyezkedő kényelmes és exkluzív Budapest Terrace-on. Előre lefoglalhatja helyét, nem kell sorban állnia sem a Borfesztivál belépőjegyért, sem a finom falatokért. A sok séta, a borozgatás vagy a koncertek után pár órára megpihenhet, és kényelmesen étkezhet barátaival, családjával. A „Terített asztal” jegy magában foglalja a Borfesztivál napi belépőjegyet soron kívüli bejutással, 2 órányi időtartamra exkluzív helyen egy terített asztalt egy háromfogásos ebéddel vagy vacsorával, és VinAgora díjnyertes borokkal.

A Jótékonysági Borárverés idén 18. alkalommal az emberi összefogásról ad tanúbizonyosságot, ahol a szőlő- és bor ágazat sikeres vállalkozói segítenek rászoruló embertársaikon. A Máltai Mentő üzemeltetése, a műszerek és gyógyszerek pótlása komoly anyagi terhet jelent a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A szolgálat senkitől nem kap pénzt munkájáért, ezt a máltai mentősök úgy mondják: jutalmuk a megmentett élet. Az árverésen befolyt összeget a 27 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat mentési projektje javára gyűjtjük. Az idei megújulást az Axioart online aukciós partner biztosítja, amelynek segítségével lehetőség nyílik valós idejű online licitálásra is, ezzel teremtve rendkívül széles társadalmi nyilvánosságot a programnak.

Isa Schneider kiállítás – Demetervin Extra Brut pezsgő bemutató.

A 25. jubileumi Budapest Borfesztivál keretében kerül bemutatásra Isa Schneider Szőlő és Bor című kiállítása az E-Galériában, a Művészetek utcájában, a Falk Miksa utca 8. szám alatt. A szeptember 7-i megnyitón a közönség a festmények csodálata közben az alkotó megzenésített borverseit is meghallgathatja. A művésznő kérésére ez lesz a Demetervin Extra Brut 2014 pezsgő bemutatója is egyben. Így a pincészet 2002 óta készülő nyerspezsgő kísérleteinek a Chateau Vindent-el együttműködésben készült első forgalomba kerülő tétele is a rangos esemény kísérője lesz.

Számtalan program, szolgáltatás biztosít még kellemesebb borozgatást. A kisgyermekes családok számára is remek szórakozást, kikapcsolódást kínál a Borfesztivál. Szombaton és vasárnap 12 és 18 óra között kézműves foglalkozás várja a kicsiket szüleikkel az Oroszlános udvarban. A legkisebb vendégek hozzáértő felnőttek segítségével bontakoztathatják ki fantáziájukat és alkotóképességüket. A környezettudatosság jegyében a foglalkozások középpontjában a parafa dugók ismételt felhasználása áll: a gyermekek különböző játékokat, ajándékokat és díszeket készíthetnek. Természetesen az alkotásban a felnőttek is részt vehetnek. E két napon ingyenes arcfestéssel válhatnak a gyerekek igazi fesztiválozókká.

Az idén 25 esztendős SPAR standján a fesztivál ideje alatt szakmai bemutatók és borkóstolók is megrendezésre kerülnek neves hazai borászok közreműködésével. A látogatók idén is megkóstolhatják a SPAR Válogatás borokat, melynek tagjai nemcsak a fesztiválon, hanem a SPAR és az INTERSPAR áruházak polcain is elérhetőek természetesen a látogatók számára. A SPAR a Hibryd Art Management-tel összefogva idén elindította a „CÉGÉR a jó bornak! Rajzolj bort!” című pályázatát, melynek célja az volt, hogy dizájn és gasztronómia egymásra találjon, a fiatal grafikusművészek és borászok pedig megismerjék egymás munkáját. A szakmai zsűri által kiválasztott kilenc tehetséges grafikus három SPAR Válogatás bornak tervezhetett arculatot: a legjobb pályamunkák pedig a fesztiválon is bemutatásra kerülnek.

Több különleges akcióval és játékkal készül a jubileumi fesztiválra a SPAR.

Azok a vásárlók, akik augusztus 25. és szeptember 7. között a SPAR vagy INTERSPAR áruházakban 10000 forint felett vásárolnak, a kasszánál egy 50% kedvezményre jogosító kupont kapnak, melyet a Borfesztivál pénztáraiban válthatnak be napijegyre, így a fesztivál napijegy fél áron lesz elérhető a számukra. A SPAR standjának vendégei, akik megkóstolnak akár egyetlen pohár bort is, szintén kapnak egy kupont, amellyel a következő hét első három napján 5000 forint feletti vásárlás esetén 500 forint kedvezményt kapnak a SPAR és INTERSPAR áruházakban. A fesztivál ideje alatt pedig érdemes többször visszatérni a SPAR standjához, hiszen minden negyedik pohár bor ingyenes lesz a látogatók számára. Azok a vásárlók pedig, akik augusztus 31. és szeptember 21. között a SPAR üzleteiben legalább 2500 forint értékben vásárolnak bort és megőrzik a blokkot, majd a rajta található adatokat feltöltik a http://www.25ev.spar.hu/ weboldalon, egy nyereményjátékban vehetnek részt és Magyarország legnevesebb pincészeteibe nyerhetnek látogatást. A fentieken túl a SPAR Facebook oldalán is játék várja a vásárlókat, melynek keretében belépőjegyek és kivételes borok találnak gazdára azok között, akik a Borfesztivál játékban részt vesznek.

A fesztivál ingyenes és biztonságos vezeték nélküli internetét a 100 ezernél is több regisztrált felhasználóval rendelkező WifiZone biztosítja, megkönnyítve ezzel a kiállítók és a színpadműsorok közti tájékozódást, a barátokkal való kapcsolattartást és az élmények megosztását a közösségi média felületeken. A WifiZone hálózatába gyorsan és egyszerűen Facebook-fiókkal vagy email címmel regisztrálhatnak a felhasználók. Az egységes hálózatnak köszönhetően a már korábban regisztrált felhasználók okoseszköze a Borfesztivál területén is automatikusan csatlakozik majd a wifihez, akik pedig most, a Budai Várban lépnek be először a WifiZone-ba, a későbbiekben már az automatikus csatlakozás előnyeit élvezhetik.

A Borfesztivál hivatalos személyszállító partnere a 6x6 Taxi – Értéket szállítunk!

A rendezvény főtámogatója a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 25 éve van jelen a magyar piacon. Negyedszázados működése alatt hazánk meghatározó élelmiszer és napi fogyasztási cikk kereskedelmi láncává vált. Hálózatfejlesztése alapítása óta töretlen, a SPAR jelenleg összesen 343 SPAR szupermarketet, 32 INTERSPAR-t és 104 franchise üzletet üzemeltetet. 13 ezer munkavállalójával évek óta az ország egyik legnagyobb foglalkoztatója. 2004 óta a kereskedelmi láncok közül egyedüliként saját húsfeldolgozó üzemet működtet Bicskén. Fennállása óta több mint egymilliárd eurót fektetett be Magyarországon.

Belépőjegyek 3000 Ft-ért kaphatók a helyszínen, illetve elővételben, kedvezményes áron a Borfesztivál (www.aborfesztival.hu) oldalán. A napi karszalag tartalmaz egy kristály kóstolópoharat és egy pohártartó szütyőt is.

Jegyezze fel a naptárába:

„Budapest Borfesztivál a barátokkal szeptember 8-11. között!”

www.aborfesztival.hu

Nyitva tartás:
szeptember 8-9. csütörtök-péntek: 14.00–24.00
szeptember 10. szombat: 12.00–24.00
szeptember 11. vasárnap: 12.00–22.00

Napijegy: 3000 Ft
Bérlet 4 napra: 6000 Ft
Kedvezményes elővételi jegyvásárlás: http://www.aborfesztival.hu/hun/jegyvasarlas_4

www.aborfesztival.hu

 

SzK
(reklámipar)

 
Címkék: bor, borfesztivál, turizmus
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

03

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bogár Reklámügynökség

Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis