A Regus Work-Life Balance Index két év alatt kis mértékben javult a munka és magánélet egyensúlya hazánkban. A keményebb munka ellenére a dolgozók jobban élvezik azt.
A Regus közzétette a Work-Life Balance Index jelentést, amely több mint 80 ország 16 000 munkavállalójának körében vizsgálja a munka és a magánélet közötti egyensúlyt. A mutató a munkával való elégedettségi jelzőszámokat, illetve a válaszadók saját megítélése szerinti általános munka-magánélet egyensúlyi arányokat veti össze olyan objektív adatokkal, mint a munkaórák száma és az ingázás. A Regus Work-Life Balance Index a magyarországi munka-magánélet egyensúly terén 2010 és 2012 között mintegy 5 százalékos javulást mért.
A jelenlegi magyar érték 102 pont, ami jóval alacsonyabb a 124 pontos világátlagnál. A lista élén a fejlődő országok szerepelnek, mint például Mexikó (153 pont), Brazília (151 pont) és India (139 pont). Ezekben az országokban a válaszadók nagy többsége jobban élvezi a munkáját ma, mint két évvel ezelőtt. Mindez azt mutatja, hogy a gazdasági fejlődés üteme és a munkával való elégedettség szorosan összefügg.
A magyar munkavállalók 58 százaléka élvezi ma jobban a munkáját, mint 2010-ben, illetve 43 százalékuk elégedett a családra és az aktív kikapcsolódásra fordított idő mennyiségével. 60 százalékuk több időt fordít munkára, mint két évvel ezelőtt, ugyanakkor 64 százalékuk saját állítása szerint jelenleg jobban teljesít munkahelyén, mint 2010-ben. A hazai válaszadók 26 százaléka gondolja úgy, hogy a vállalkozások igyekeznek munkavállalóik számára lerövidíteni az ingázással töltött időt.
Christoph Volni, a Regus magyarországi vezetője így értékelte a kutatás eredményeit: "A Regus Work-Life Balance Index szerint világszinten javul a munka és magánélet közötti egyensúly. A piac 2010 előtti szabadesése és az azt követő globális gazdasági válság után aligha meglepő, hogy a munkavállalók ma elégedettebbnek érzik magukat, mint két évvel ezelőtt. A munka körüli bizonytalanság keltette aggodalom például csökkent a 2010-es értékhez képest, a legfrissebb Regus kutatások pedig szintén megerősítik, hogy az üzleti bizalom világszerte kezd helyreállni. A felmérés továbbá alátámasztja, hogy az elégedett munkavállaló egyúttal termelékenyebb is, hiszen a válaszadók meggyőző többsége nyilatkozott úgy, hogy jobban teljesít a munkahelyén, mint 2010-ben.
A gazdasági helyzet javulásával a vállalkozásoknak egyre inkább versenyezniük kell a tehetséges munkavállalók megszerzéséért és megtartásáért, többek között a munka és magánélet közötti egyensúly fenntartásával. Egyre népszerűbb például a rugalmas munkarend bevezetése, amelynek révén csökkenthető az ingázással töltött holtidő. "Függetlenül attól, hogy a csúcsidőn kívüli munkába járást, az otthonhoz közelebb eső munkahelyen történő munkavégzést, vagy a családi körben töltött idő növelését teszik-e lehetővé, a rugalmas foglalkoztatási megoldások egyre fontosabb tényezővé válnak a termelékenység és a jólét előmozdításában" - fűzte hozzá Christoph Volni.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk