A TNS Hoffmann áprilisi adatai szerint 1,1 millió, 15-69 éves fővárosi kapcsolta be a rádióját legalább hetente.
A budapesti 15-69 évesek 87 százaléka, azaz közel 1,1 millió fő hetente, majd 900 ezer ember (70%) pedig naponta is rádiózott - derül ki a TNS Hoffmann budapesti rádiós mérésének áprilisi adataiból. A piac az elmúlt hónapokban, a januári hullámhoz képest sokat változott, hiszen a Rádió1 eltűnt, a Juventus pedig éppen előbbi frekvenciájára költözött, míg az általa korábban használt 89.5-ös frekvenciára a Music FM került.
Nem változtak viszont a gyakori rádiózási helyszínek/helyzetek. Az adatok szerint a múlt hónapban 653 ezer 15-69 éves budapesti rádiózott autóban, míg a konyhában 590 ezren, és a nappaliban is bekapcsolta a rádióját 564 ezer fő. Kevesebben, de még mindig szép számban rádióztak a fővárosiak a munkahelyükön (347 ezer), a hálószobájukban (315 ezer) és éttermekben, bárokban (256 ezer).
A legkedveltebb helyszínekből adódóan a rádióhallgatás java még mindig a klasszikus eszközökhöz köthető: 751 ezer fő hagyományos rádiókészüléken, míg 671 ezer fő autórádióban is szokott rádiót hallgatni. Ugyanakkor már jelentős az újabb platformok és eszközök szerepe is. Ezek közül a mobiltelefonon való rádióhallgatás a legjelentősebb 336 ezer fővel, de hasonló volument képez az interneten, laptopon vagy PC-n történő rádióhallgatás is (290 ezer fő). Már érzékelhető, ha még nem is nagy a táblagépek szerepe: ezeken 22 ezren rádióztak áprilisban. Televízión (kábel vagy műholdas előfizetéssel) 109 ezren szoktak rádiózni, de figyelemre méltó a 87 ezres mobiltelefonos streaming hallgatás, illetve a 130 ezres mp3-on való rádiózás is.
A frekvencia-keringő befolyásolta a konkrét csatorna preferenciákat, mind a 18-69 éves, mind a 18-49 éves korosztályban. A budapesti 15-69 évesek közül közel egymillió fő hallgatott elsősorban mainstream könnyűzenét kínáló rádiókat (Class FM, Neo FM, MR2-Petőfi, Music FM, Juventus, Cool FM) egy átlagos áprilisi héten, de 673 ezren tematikusként definiált rádiókat (MR1-Kossuth, MR3-Bartók, InfoRádió, Klubrádió, Gazdasági Rádió, Jazzy, Klasszik, Magyar Katolikus Rádió, Tilos, Rádió Q, Rádió17) is hallgattak.
(reklámipar)
Kép: life.hu; bevezetem.hu;boon.hu.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk