A legnagyobb érdeklődés a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az EB iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.
Minden második embert érdekli valamennyire a pénteken kezdődő labdarúgó Európa-bajnokság – derül ki az NRC friss felméréséből, amelyet az 50 évnél fiatalabb hazai felnőttek körében végzett. Legtöbben a spanyolok győzelmét várják, és ennek a válogatottnak van a legtöbb szurkolója is – mellettük az olaszok és a németek tartoznak a három legnépszerűbb csapat közé.
A 18-49 éves hazai lakosság egyötödét érdekli kifejezetten a foci Eb, közel 50 százalék ugyanakkor azok aránya, akiket egyáltalán nem hoz lázba a küzdelemsorozat. Azt gyaníthatnánk, hogy utóbbi kategória elsősorban a társadalom női tagjait jelenti, ez azonban csak részben van így: igaz ugyan, hogy a foci iránt teljesen közömbösek több mint 60 százaléka nő, ugyanakkor az aktívan érdeklődők közel 30 százaléka is a hölgyek közül kerül ki. A legnagyobb érdeklődés egyébként a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az esemény iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli az Eb, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.
Az, hogy valaki nézi-e majd a meccseket, természetesen összefügg azzal, mennyire érdekli őt az esemény. A nagyon érdeklődők 87 százaléka a meccsek többségét meg fogja nézni, míg azok körében, akiket nem érdekel az EB, 83 százalék egyetlen találkozót sem tekint majd meg, a maradék 17 százalék pedig legfeljebb a döntő (vagy az utolsó néhány meccs) kedvéért ül le a képernyő elé. Összességében a férfiak 35, a nők 13 százaléka követi majd nyomon a mérkőzések jelentős részét.
És hogy kinek szurkolunk? Spanyolország a megkérdezettek 40 százalékánál szerepel a három kedvenc csapat között, megelőzve Németországot, amelyet 29, és Olaszországot, amelyet 25 százalék favorizál. Anglia és Hollandia sikerének a szurkolók egyaránt egyötöde örülne, rajtuk kívül csak Európa braziljai, a portugál válogatott tud 10 százaléknál nagyobb szurkolótábort felmutatni. A házigazda lengyeleknek ezzel szemben csupán 5, az ukránok sikeréért pedig mindössze fél százalék szorít.
A világbajnok spanyol válogatott nem csak a legkedveltebb, hanem a legesélyesebb is – legalábbis a magyarok szerint –, háromból egy megkérdezett rájuk fogadna. Németország győzelmére 23, Angliáéra 13 százalék tippel, míg a legutóbb vb-n ezüstérmes Hollandiát csak 8 százalék tartja a végső győzelemre legesélyesebb csapatnak.
Az adatok az NRC 2012 májusában végzett, 1000 fős, a 18-49 éves hazai lakosságra reprezentatív felméréséből származnak.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk