FaceBook blog.hu

Marketing - Kutatás

Orgazmusban jók vagyunk

2012.07.21

A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.

A nemzetközi Durex Jóléti Kutatás legfrissebb eredményeiből kiderül, hogy világszerte négyből három ember (71%) hetente legalább egyszer él szexuális életet. Az együttlétek heti rendszerességét tekintve Dél-Amerika áll az élen 85%-kal, amit kicsit lemaradva Afrika (72%), Európa (71%) majd Ázsia (70%) követ. Az utolsó előtti helyen Ausztrálázsia szerepel 62%-kal, a sort pedig Észak-Amerika zárja, ahol a válaszadók csupán 56%-ka állítja, hogy hetente szeretkezik párjával.

Dél-Amerikán belül a szexuálisan legaktívabbak a kolumbiaiak, ugyanis 89%-uk szeretkezik heti rendszerességgel. Hasonlóan magas teljesítményről számoltak be az indonéziaiak és az oroszok (88%), valamint a portugálok (83%). Jócskán lemaradtak a britek (55%) és a kanadaiak (56%). A teljesítmény-lista utolsó helyén a japánok találhatóak, akik közül csupán ötből egy ember (27%) él heti rendszerességgel szexuális életet.

A magyarok szexuális aktivitása túlmutat az európai átlagon, ugyanis a hazai válaszadók 78%-a állította, hogy hetente legalább egyszer szeretkezik. Ráadásul jó hír, hogy a magyar szeretők csupán 4%-a vallja, hogy havonta egyszer van együtt párjával.

A gyakoriságból következik a kérdés – mennyi időt töltenek az emberek az ágyban? Az előjátékot nézve világszerte átlagosan 16,9 percet fordítanak a párok a bemelegítésre.

E téren ismét Dél-Amerika végzett az első helyen, átlagosan 19,7 perccel, akiket Ausztrálázsia (18,1 perc), Európa (17,4 perc), Afrika (16,8 perc), Észak-Amerika (15,9 perc) és Ázsia (14,6 perc) követ.

Mindemellett az előjátékra legtöbb időt fordító ország Görögország, a görög szeretők ugyanis átlagban 21,2 percet szentelnek a ráhangolódásra. Őket a brazilok, valamint a mexikóiak követik 20,8, illetve 20,5 perccel. Ez majdnem több mint a fele annak az időnek, amennyit a lista másik végén elhelyezkedő thaiföldiek (11,2 perc), malajziaiak (12,5 perc) vagy hongkongiak (13,1 perc) töltenek előjátékkal.

A magyar szeretők sem sajnálják az időt a bemelegítésre, ugyanis hazai viszonylatban átlagosan 16,7 percig tart a ráhangolódás és egymás kényeztetése.

Vajon mennyi időt szánnak a párok ezek után magára az aktusra? Csupán kicsivel többet, mint az előjátékra, azaz átlagban 19,2 percet.

Ebben a kérdésben Dél-Amerika ismét kitett magáért, ugyanis ők átlagosan 23,8 percet hagynak a szeretkezésre. Őket Ausztrálázsia (21,3 perc), Ázsia (20 perc), Afrika (19 perc) és Európa (18,8 perc) követi. A sort Észak-Amerika zárja átlagosan 16,1 perccel.

A hongkongi válaszadók bírják legtovább, átlagban 29,4 perccel, ami majdnem duplája a franciák átlagos teljesítményének (14,3 perc). Az élvonalba szeretkezte magát ezen kívül még Brazília (27,2 perc) és Svédország (26,2 perc), míg a britek (14,5 perc) és a japánok (14,6 perc) a franciákkal együtt a lista végén kullognak.

A magyar szeretők átlagosan 20,2 percet szentelnek magára az aktusra. Ebből kiindulva a magyar hölgyek nem panaszkodhatnak, ugyanis ezzel az átlagidővel lepipáljuk a mediterrán szeretők teljesítményét.

Attól függetlenül, hogy meddig tart a pásztoróra, nem mindegy, hogy hogyan éljük meg. Az eredmények szerint világszerte az emberek több mint fele (53%) minden vagy majdnem minden alkalommal orgazmust él át partnerével.

Ez az arány még magasabb Dél-Amerikában, ahol a válaszadók 63%-a zárja sikerrel az együttlétet. Szorosan a nyomukban jár a kérdésben Európa (60%), Észak-Amerika (59%), Ausztrálázsia (57%) és Afrika (55%). Egyedül az ázsiai kontinensen számoltak be halványabb sikerekről, ugyanis itt minden harmadik embernek (32%) van orgazmusa minden, vagy majdnem minden alkalommal.

A legsűrűbben orgazmust átélő országok közül az első három helyezett Európából került ki. Világviszonylatban mi magyarok 75%-os orgazmus-rátával az előkelő első helyet foglaljuk el, minket pedig Görögország és Spanyolország követ 71%, illetve 70%-kal. Összehasonlításképpen a rangsor másik végén Kína található, ahol a válaszadók csupán 23%-a elégül ki minden vagy majdnem minden alkalommal, akiket Dél-Korea (25%) és Malajzia (28%) előz meg.

Ezt követően már csak az a kérdés, hogy mennyire vigyáznak testi épségükre az emberek, hogy formában maradhassanak? Világszerte a válaszadók 60%-a állítja, hogy használt óvszert a legutóbbi szexuális együttlétnél, és sajnos még mindig minden harmadik ember (36%) elmulasztotta a védekezést. Ebben a kérdésben 66%-kal Ázsia foglalta el az első helyet, akiket Észak-Amerika és Ausztrálázsia (64%), Európa (56%) és Afrika (52%) követnek a rangsorban.

A kínaiak mutatják a legnagyobb hajlandóságot szexuális egészségük megóvására (77%), akiket Hong-Kong (73%) és India (71%) követ. Védekezés terén a csehek (59%), a portugálok (51%) és a horvátok (50%) bizonyultak hanyagnak.

Sajnos a magyar eredmények is a mezőny végéhez állnak közelebb, ugyanis a magyar válaszadók kicsit több mint fele (55%) állítja, hogy használt óvszert a legutóbbi szeretkezés alkalmával.

„A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a magyarok jó formában vannak szexuális teljesítmény terén. Az együttlétek gyakoriságát, időtartamát és az orgazmus átélését illetően a hazai szeretők globálisan az élvonalban találhatóak, ami igen örvendetes hír. Ennek ellenére azonban van egy nagyon fontos dolog, amire több figyelmet kell szentelnünk a jövőben – és ez a védekezés. Élvezzük a szexuális együttléteket, de ezt minden alkalommal biztonságosan tegyük. A saját, illetve partnerünk egészségének megőrzése ugyanis mindennél fontosabb, ezt sosem szabad szem elől téveszteni” – mondta Somlai Anna, a Durex kategória menedzsere. 

(reklámipar)

 
Forrás: btl.hu
Címkék: kutatás, durex
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Art-is Kreatív Ügynökség

Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis