Hamarosan megismerhetők a Munkáltatói Márka kutatás legérdekesebb eredményei.
Március 6-án hozzák nyilvánosságra a Legvonzóbb Munkáltatók idei listáját. A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül. A kutatásból az országban jelenleg 10 legvonzóbb cég listája mellett egy sor aktuális munkerőpiaci kérdésre is választ kapunk, például az álláskeresők fizetési elvárásait, motivációit vagy karrierelképzeléseit illetően. Mindez a Figyelő, a kutatás médiapartnere március 7-én megjelenő számában lesz olvasható.
Az Aon Hewitt és az AIESEC 2012 végén újra elindította a Munkáltatói Márka Kutatását azzal a céllal, hogy feltérképezze a felsőoktatásban tanulók, továbbá a pályakezdők és a már több éves munkatapasztalattal rendelkezők munkerőpiaci elvárásait és a cégekről alkotott véleményét, és ennek alapján összeállítsa azon munkáltatók listáját, amelyek a legvonzóbbak a munkaerőpiacon. A kérdőíveket 14 ezren töltötték ki, ebből 4,200 pályakezdő és 9,800 tapasztalt munkavállaló volt. Az adatfelvételben a CV Online volt a kiemelt partner.
„Kutatásunkban a 14 ezer válaszadó 13 iparág összesen 243 vállalatát értékelte. Immár megyedik éve egyedülállóan nagy számú minta alapján tudtuk felmérni a munkavállalók preferenciáit, s a kapott eredményeket ez teszi különösen értékessé. ” – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára." – teszi hozzá. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."
A 2012-es Munkáltatói Márka Kutatás eredményei szerint például a harminc évnél idősebb korosztály a fiatalabbakhoz képest minimális mértékben használja egyetemi, főiskolai kapcsolatait, s inkább támaszkodik sajtóhírekre, a személyzeti tanácsadó cégektől, valamint a már az adott cégeknél dolgozó emberektől kapott információkra. Az Y- és Z-generáció tagjai viszont az egyetemi állásbörzéket, levelező listákat, céges prezentációkat és tanáraik véleményét részesítik előnyben, ha egy-egy munkáltatóról szeretnének többet megtudni. A mindenki számára fontos tényezők mellett – mint a biztos megélhetés – 2012-ben a fiatal munkavállalóknál előtérbe került a választott cég társadalmi elismertsége, hasznossága, de egyre nagyobb figyelmet kapott a társadalmi felelősségvállalás és a környezetvédelem is. A kutatás 2012-es eredményei alapján a fiatalabb generációk tagjai ugyanúgy igénylelték a márkanevet a karrierválasztás során, mint az áruk kiválasztásakor.
A 2013-as Munkáltatói Márka Kutatás eredményeit és legérdekesebb megállapításait március 7-én a Legvonzóbb Munkáltató Díjátadó Gálát követően ismerheti meg a nagyközönség, s a Legvonzóbb Munkáltatók rangsora is a Figyelő 10. heti számában jelenik meg. A Figyelő összeállítása részletesen foglalkozik majd a pályakezdők és tapasztaltak aktuális problémáival, lehetőségeivel, de a munkáltatóknak is hasznos információkat tartogat.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk