Ostyalap, rajta színezett tojáshab, csoki bevonattal. A magyarok kedvenc habsüteménye a ’80-as évek óta. Ma már „light” verzió is kapható belőle. Kitaláltad? Igen, ez bizony a Négercsók!
A Négercsók a nyolcvanas években került az ABC-k polcaira, és nagyon hamar hatalmas érdeklődésre tett szert. Volt, aki szerette, volt, aki nem, sőt egyesek egyenesen ízesített hungarocellnek nevezték. A habsüteményt nem mindennapi média kampánnyal is erősítették, így történhetett, hogy nem él ma Magyarországon olyan ember, akit ne kapna el a röhögőgörcs a következő reklámfilmeket látva. Figyelem! Itt humor és kreativitás nem ismer határokat!
A reklámfilmsorozat első részében egyfajta tárlatvezetésen vesz részt a néző, ahol „műtárgyakat” mutatnak be. Természetesen csak olyanokat, amelyek nevében szerepel a „csók” szó. Így megemlítik például Rodin „A csók” című szobrát és Csók István „Csendélet” című festményét. Majd jön az, amire még a legtapasztaltabb reklámfogyasztó sem tud felkészülni: „Négercsók! Az Abonyi Újvilág Mezőgazdasági Termelőszövetkezet műve.” Sok minden volt a videóban, ami miatt furcsán éreztük magunkat, de ez a befejezés kiválóan sikerült.
A sorozat másik meghatározó darabja az, amelyikben a vonaton utazó fiatalok találkoznak a kalauzzal. Sejtik már? A MÁV-munkás meglátja a Négercsókot falatozó lányokat, hangosan nyel egyet és elkezdi a szokásos mondatot: „Kérem a…” Csakhogy menetjegyek helyett a Négercsók csúszik ki a száján. A szendén bazsalygó lányok, pedig adnak is neki egyet. A hatás felülmúlhatatlan.
E reklámfilmeknek még számos kiváló darabja van (összesen 7), amelyeket a youtube-on bárki könnyű szerrel megtalálhat. Van olyan, amelyikben énekelnek, a másikban a 45 napos eltarthatósággal büszkélkednek, megint másikban a rengetegféle ízre helyezik a hangsúlyt. Ha pedig lehet olyat mondani ebben az esetben, hogy szlogen, akkor az nem lehet más, mint: „Négercsók! Gyártja az Abonyi Újvilág Mezőgazdasági Termelőszövetkezet!”
A Négercsókot ma az Abonett gyártja (csak névváltozás), málnás és vaníliás ízekben. A csomagolás mit sem változott, ma is átlátszó műanyagdobozban kerül a boltokba. A gyártó szerint manapság is ez az édesség a kedvenc a habsütemények piacán. Érdekesség, hogy tudtak reagálni az oly divatos „light-mániára” és megalkották a Négercsók csökkentett cukortartalmú verzióját, a Négercsók Light-ot. Ezt egyébként egy 36 millió Ft-os uniós támogatásnak köszönhetik, melyet a Széchenyi-terv pályázatán nyertek el 2012-ben. A vállalat büszke arra is, hogy nem használnak szintetikus színező- és ízesítő anyagokat.
A Négercsók népszerűségét vagy legalábbis ismertségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy számos vicc született róla, melyeket itt sajnos nem közölhetek, mert a nyomdafestéket annyira nem tűrik. Ha pedig kedvük támad házilag négercsókot készíteni, akkor nézzenek fel a nosalty.hu/recept/negercsok oldalra és süssék-főzzék meg egy napsütéses tavaszi napon.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk