Az elektromos fogkefe és a szájvíz is nagyon népszerű termék a magyar piacon. Az elmúlt évben 20 milliárd forintot költöttünk az egészség megőrzését és a jó közérzetet szolgáló termékekre, derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből.
A Nielsen piackutató vállalat magyar oldalán osztotta meg legújabb hazai felmérésének eredményeit. A kutatás a magyarok vásárlási szokásait elemezte kiemelve a szájápolási termékekre költött forintok eloszlását. Mint kiderült fogkefére, fogrémre és szájvízre tavaly március és 2013 február között 20 milliárd forintot költöttünk, ami 4%-kal nagyobb, mint a megelőző évben.
Fogkrémből 2,3 millió litert adtak el a kereskedők, ez 2%-kal több, mint a korábbi időszakban. Ez azért is érdekes, mert a fogkrém litere drágult az utóbbi időben. Míg tavaly januárban 5026 Ft volt egy liter fogpaszta, addig idén már 5177 Ft-ért vehettük meg ugyanezt a mennyiséget.
A szájvíz az új sláger kishazánkban, ugyanis az elmúlt évben 10%-kal többet vettünk belőle, mint előtte. Éves bolti forgalma több, mint 3 milliárd forintra nőtt. Érdekesség, hogy a fogkefét, elektromos fogkefét, fogrémet általában hipermarketben vesszük meg, a szájvízért viszont szívesen térünk be a patikákba is.
A "sima" fogkefe kereslete gyakorlatilag stagnál, se nem csökken, se nem nő. Ezzel szemben az elektromos fogkefe iránt rohamosan nő az érdeklődés. Egyik évről a másikra 23%-kal vásároltunk többet belőle. Összesen 492 ezer darab fogyott a boltok polcairól.
A felmérésből az is kiderült, hogy vállalkozó szelleműek vagyunk, ami a szájápolással kapcsolatos újdonságokat illeti. Szívesen vásárolunk újonnan megjelent fogkefét vagy szájvizet. A válaszadók 23%-a legalább egy ilyet kipróbált az elmúlt hat hónapban. Érdekes lehet az is, hogy a különböző alapterületű üzletek mennyit adnak el szájápolási termékekből. Erre választ adhat az alábbi táblázat:
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk