Az eladások további növelése érdekében szervezi aktivitásait a Duna Autó Zrt. Ilyen kiváló lehetőségnek bizonyulnak az összes értékesítésre kínált autómárkát bemutató giga tesztnapok, amelyen a legutóbb Michelisz Norbert is részt vett.
A WTCC mezőnyében Hondával versenyző pilóta kétségtelenül a hazai autósport legnagyobb sztárja. A sikeres együttműködésre tekintettel a versenyző is várta az érdeklődőket a Duna Autó Nagy Tesztnapján.
„A széles termékkínálatnak hála a cég számára lehetőség kínálkozik hasonló „autósünnepek” tartására. Magyarországon egyedülálló módon 18 márkával foglalkozunk, ami egyben nagy felelősség is. A cég feladatának érzi, hogy tájékoztassa az embereket az újdonságokról és mindenki számára elérhetővé tegye a kipróbálhatóságukat. Vásárlóink könnyedén megtehetik, hogy egy helyen tesztelik ugyanazon szegmens modelljeit.” – mondta Kulcsár Dénes a Duna Autó marketing vezetője. „Kiemelkedő volt az érdeklődés.
Az eseményt óriásplakátokon és több rádióban hirdettük, valamint erőteljes online és print kampányt szerveztünk köré. A reklámanyagainkon Tordai István, a Sportverda műsorvezetője szerepelt, akinek ezúton is köszönöm, hogy vállalta, hogy ismertségével és hitelességével segítette cégünk népszerűsítését. A meglévő ügyfélkörünket is értesítettük a Nagy Tesztnapról sms-ben, e-mailen és postai úton is. A kampányt ambient megoldásokkal is támogattuk. A kerület zebráin illetve forgalmas közterületein „szendvicsemberek” hirdették az eseményt a rájuk akasztott táblákkal, amely mellett bluetooth üzeneteket is sugároztak az adók, így több mint 200 telefonra kerültek fel az esemény naptárbejegyzései.
A bluetooth bekapcsolására kellemes női hang hívta fel a figyelmet. Ezeknek az aktivitásoknak hála közel 300 ügyfél vett részt az eseményen s közel ennyi tesztvezetésről is be tudok számolni. A Nagy Tesztnap vásárlói részére biztosítottunk egy kedvezményes, 9,9% THM-ű finanszírozást is, mellyel többen is éltek. Akik autót vásároltak, ajándékba kaptak egy SBR Racing kupont is, mellyel egy élmény ralliszimulátort próbálhatnak ki.”
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk