A nemzetközi piackutató cég, a Millward Brown Magyarországon vizsgálta az emberek és a márkák közötti viszonyokat. A felmérésből kiderült, hogy a Pöttyöst szeretik a legjobban itthon az emberek.
A felmérés eltérő termékkategóriákat vizsgált, és 1000 magyar embert kérdezett meg, külön vizsgálta a férfiak, nők, szinglik és „geekek” kategóriáját is. Érdekes módon kevéssel a Pöttyös után olyan nagy nemzetközi márkák vannak az élen, mint a Facebook és a Google, a Top10-be a klasszikus magyar márkák közül a Pick és a Szentkirályi került még be.
A Millward közleménye szerint a fogyasztók egyáltalán nem jöttek zavarba a nagyon eltérő termékkategóriák gyártói láttán. "Az online világ óriásai mellett a technológiai cégek és az élelmiszermárkák békésen megfértek a fogyasztók szívében a TV-csatornákkal, vagy éppen a mosóporokkal együtt”.
Virágh Miklós, a Millward Brown group account directora szerint a rangsor elsősorban fogyasztói ragaszkodást fejez ki, de azt is mondhatjuk, hogy az a márka, amelyik előrébb van, az közelebb áll a fogyasztók szívéhez. „A kutatás eredménye szól arról, hogy kiket nem cserélnénk el szívesen, melyek azok a márkák, amelyeket akkor is szeretnénk a közelünkben tudni, akkor is szeretnénk találkozni velük, ha minden megváltozik körülöttünk.”
A Millward Brown a felmérés készítésekor egy Noé-teszt nevű módszerrel dolgozott, az 1000 megkérdezett felnőtt közel 70 felkínált márka közül nevezte meg azt, amelyiket szereti, és amelyiket kevésbé szereti. Az eredmények számításánál a kutatók figyelembe vették a márka-poligámia, illetve monogámia arányát, vagyis azt hogy mennyire nagy a fogyasztó szíve, mennyire foglal el ott kizárólagos szerepet az adott márka. A felmérést készítők a „márkaundort” sem felejtették ki, ki lehetett választani azokat a márkákat is, amelyektől legszívesebben megszabadulnának a kutatásban résztvevők. Ami a kutatók szerint érdekes tapasztalat, az az, hogy a budapestiek 12, míg a vidékiek csak 8 márkához ragaszkodnak szinte feltételek nélkül.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk