Mitől félünk a legjobban? Aggódunk a testi épségünkért, a szeretteinkért, a vagyontárgyainkért, de úgy tűnik, a pénzünket még az egészségünknél is jobban féltjük. A Generali kutatása lerántja a leplet a leggyakoribb félelmeinkről, és az is kiderül, hogy a nők vagy a férfiak aggódnak-e többet.
Betegség, betörés, szeretteink elvesztése: csak néhány azok közül a félelmek közül, amelyekkel naponta együtt kell élnünk. Ahogy a Generali online kutatásából kiderült*, a 18-59 éves korosztály legnagyobb félelmei anyagi károkkal kapcsolatosak, és leginkább a családban bekövetkezett haláleset miatti anyagi bizonytalanságtól tartunk: utóbbi esetében egy 10-es skálán 5,7-es átlag jött ki a válaszadók értékelése alapján.
Ezt a munkahely elvesztése által okozott anyagi bizonytalanság és lakáskár (5,6), illetve a baleset vagy betegség miatti munkakiesésből adódó anyagi bizonytalanság (5,5) követi a dobogón. Az anyagi jellegű károk tekintetében a nők sokkal jobban aggódnak: a családban bekövetkezett haláleset miatti anyagi bizonytalanságtól a nők 45%-a, a férfiaknak pedig a 25%-a fél, de az átlagnál jobban tartanak tőle az alapfokú végzettséggel (43%) és a 120 ezer forint alatti jövedelemmel rendelkezők (45%) is.
A nőket minden jobban aggasztja
Elsőre talán furcsán hangzik, de tulajdonképpen nem meglepő, hogy ugyanannyira félünk a közúti balesetektől és az eladósodástól, mint a daganatos betegségektől (5,2) – hiszen gyökerestül felforgathatják az életünket. Ami a baleseteket illeti, leginkább a gyermekeinket érintő (29%), illetve a közúti balesetektől (21%) tartunk, a sportolás közben elszenvedett sérülés viszont csak keveseket aggaszt (7%). A sors fintora, hogy az utóbbi az egyetlen, amitől a férfiak nagyobb százalékban tartanak, mint a nők (a nők 7%-ával szemben a férfiak 8%-a vallotta ezt) – egyébként a nőket minden jobban aggasztja. Például a balesetek bekövetkezése is, különösen a gyermekeket érintő (39%), a közúti (28%), a gyalogos (17%) és a háztartási (17%) baleseteké.
De mi van a biztonsággal?
A Generali kutatása szerint biztosítása leginkább a 40 év felettieknek, a felsőfokú végzettségűeknek és a magasabb jövedelemmel bíróknak van. A fiatalabb (18-29 éves) korosztály ennek ellenére nagy arányban kötne a közeljövőben biztosítást: 20%-uk életbiztosítást, míg 16% lakásbiztosítást tervez.
De hogyan találjuk meg az ideálisat? Ahány ház, annyi félelem: ezért is fontos, hogy a biztosítások rugalmasak és személyre szabottak legyenek. A Generali megújult TestŐr élet-, baleset- és egészségiztosítása pontosan erre ad praktikus megoldást, hiszen magunknak állíthatjuk össze, így csak azért fizetünk, amire valóban szükségünk van.
*NRC omnibusz kutatás, 2016. augusztus – 18-59 éves korosztály, reprezentatív a lakosságra korcsoport, nem, végzettség és lakóhelytípus alapján
A GENERALI CSOPORT
A Generali Biztosító Magyarország vezető biztosítótársasága, a nemzetközi Generali Csoport tagja, mely az egyik legnagyobb világméretű biztosítási szolgáltató, a vállalatcsoport 2015-ös teljes díjbevétele meghaladta a 74 milliárd eurót. A világszerte több mint 76 ezer alkalmazottat foglalkoztató és több mint 60 országban jelen lévő csoport vezető szerepet tölt be a nyugat-európai piacokon, valamint egyre fontosabb szereplője a közép-kelet-európai és ázsiai piacoknak. 2015-ben a Generali egyetlen biztosítóként került fel az MIT Technology Review 50 legokosabb vállalatának listájára. A Generali Csoport Közép-Kelet-Európa 10 országában a Generali CEE Holdingon, a régió egyik vezető biztosítási szolgáltatóján keresztül végzi tevékenységét.
(reklámipar.hu)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk