2012 februárjától megújult külsővel jelenik meg a piacon a Visegrádi ásványvíz, amely 4+2 promócióval várja a fogyasztókat.
Az ásványi-kristályos szerkezetet szimbolizáló új „gyémántpalack”, a letisztult forma, az élénk színek egyedi külsőt kölcsönöznek magas ásványianyag-tartalmú ásványvíznek. A Visegrádi azonban nem csak formájában úttörő; a hazai piacon elsőként 4+2-es azaz „4-et fizetsz, 6-ot vihetsz” promócióval várja a fogyasztókat.
Az 1300 méter mélységből származó Visegrádi egyike hazánk legmagasabb ásványianyag-tartalmú, minőségi ásványvizeinek, oldott ásványianyag-tartalma 1.192 mg/l. A magas ásványianyag-tartalomra utal a Visegrádi új „gyémántpalackja” is, amely az ásványi-kristályos szerkezetet szimbolizálja. A nemzeti színű zászlóval kiegészült, megújult logo, a karcsú, kézre álló palack, a letisztult forma, az élénk színek a hazai ásványvíz piacon egyedi külsőt kölcsönöznek a Visegrádi ásványvíznek.
A karakteres megjelenést erősíti, hogy a szénsavmentes változat piros kupakot kapott. „A Visegrádi ásványvíz fő jellegzetessége a magas oldott ásványianyag-tartalom, ezért fontosnak tartottuk, hogy megkülönböztessük azon ásványvizektől, amelyek ásványianyag-tartalma esetleg csak a töredéke a Visegrádinak. Úgy véltük a piros kupak kiváló eszköz lehet a megkülönböztetésre. Bízunk benne, hogy ezzel hozzájárulunk egy új ásványvíz kategória megteremtéséhez, a fogyasztói tudatosság növeléséhez is” – mondta Hoffmann Károly, a Visegrádi ásványvizet forgalmazó Pet-Pack Kft. kereskedelmi igazgatója. „A fogyasztók tájékoztatása volt akkor is a cél, amikor a címkén kiemeltük a víz magnézium tartalmát. Fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztók tisztában legyenek vele, pontosan mit is tartalmaz az a víz, amit isznak, tudják, miért és mire jó a magas ásványianyag-tartalom.”
A megújult külsejű 1,5 literes palackok február 15-től jelentek meg a piacon, és mostantól folyamatosan felváltják a régi csomagolást. A megújulással együtt a Visegrádi a hazai piacon elsőként jelent meg különleges 4+2 promócióval, azaz a fogyasztók egy karton ásványvíz megvásárlása esetén abból 2 palackot ajándékba kapnak. A promócióval a fogyasztók március és április folyamánaz összes hiper- és szupermarketben találkozhatnak.
A tervek szerint május végétől a 0,5 literes kiszerelésű Visegrádi víz is a megújult „gyémántpalackban” jelenik majd meg.
A Visegrádi ásványvíz megújulását egy nemrég egyesült szakembergárda alkotta: A multinacionális cégeknél (Unilever, Pepsi, Red Bull, LG, Hell) marketing igazgatói pozíciót betöltő, számos nemzetközi márkaépítési tapasztalattal rendelkező Nagy Zsolt (Nagoo Marketing Solutions), a nemzetközi modellként ismertté vált Balassa Gáborral (MediaEvent), a később fotóproducertből és magazinszerkesztőből lett kommunikációs és marketing szakértővel egyesítette erőit. A két szakember több hónapos márkaépítési folyamatnak vetette alá a Visegrádi márkát, és mindenre kiterjedő alapos vizsgálat után meghatározták annak célközönségét és fő üzeneteit.
A vizuális megvalósításra nem kisebb hírnévvel rendelkező szakember kapott felkérést, mint Kádár Gergő tervező grafikus (Eight Brand Communications), aki korábbi cégével sikerre vittek többek között a Törley, a Herendi, és a CIB márkákat.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk