A Starbucks kávézólánc stratégiájában Európa mostantól kiemelt szerepet kap.
Michelle Gass, a cég EMEA elnöke a WARC cikke szerint kijelentette, hogy a felelősségi körébe tartozó térségben a Starbucks 1700 üzletet működtet, és ez a szám a jövőben jelentősen növekedni fog a jövőben.
A pénzügyi válság ellenére Európa központi szerepet kap a kávézólánc stratégiájában. Több millió dolláros beruházásra készülnek az öreg kontinensen - ahogy Gass fogalmaz: a cél, hogy ugyanazt a hatást érjék el, amit Manhattanban sétálva tapasztalhatunk, ahol majd' minden sarkon található egy Starbucks. Jelenleg 760 Starbucks kávézó üzemel az Egyesült Királyságban, és öt éven belül további 300-at terveznek megnyitni. Németországban a jelenlegi 150-es üzletszámot hosszabb távon 1000 kávézó fölé fogják tornázni - ígéri.
Az árbevétel-arányos működési eredmény ugyanakkor az EMEA régióban csak 6,5%-os, míg Észak- és Dél-Amerikában 22%-os, Kínában pedig 34,6% - tette hozzá a kihívásokra utalva.
A stratégiaváltás fontos része, hogy a Starbucks többé már nem a sétálóutcák kávézójaként definiálja önmagát, hanem újfajta szolgáltatásokkal kíván eredményeket elérni: többek közt drive-through megoldással, illetve repülőtéri és a vasútállomásokon való jelenléttel.
További újdonság, hogy helyi termékváltozatokkal jelennek meg az országos piacokon, például a franciáknál bevezették a "light" eszpresszót, a brit tejeskávét két eszpresszóból készítik erősebbre, illetve a görög fogyasztóknak piacra dobtak egy olcsó capuccinót.
A terjeszkedési stratégia keretében a lánc megállapodott a párizsi Novotellel is, illetve az élelmiszer-termékeinek kifejlesztése is kulcsszerepet kap.
A márkaépítésre is jelentős összegeket szánnak annak érdekében, hogy Európában sikeres legyen terjeszkedés.
Howard Schultz, a Starbucks korábbi ügyvezetői igazgatója visszatért, és miután konszolidálta a helyzetet Amerikában, mostantól Európára összpontosít, különösen a Nestlé által uralt instant kávé szektorra, méltatva a Nestlé Nespresso-val elért sikereit, amit követendő példának tart.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Analóg kézi és digitális, színes és fekete-fehér fotó labor, igazolványképtől az óriásplakátig
Cégnév: Bigfoto Bt.
Cím: Labor: II. Budapest,...
További információk