Ugyanaz a kisfilm, más és más a befejezéssel. Röviden ez a Mike’s Hard Lemonade Co. új reklámstratégiája. A helyszín egy golfpálya, a főszerepben két amcsi pasas, a végkifejlet kérdőjel.
Nem szokatlan a marketing szakmában az a kérdés, hogyan érjünk el különböző közönség-rétegeket. Láttunk már erre megoldásokat, pl. a Sony Bravia TV reklámokban, ahol külön nőket és férfiakat is megcéloztak, vagy ott van az a hirdetés a Levi’s farmerről, hetero és meleg pasikra egyaránt tervezve. Most itt van ugyanennek a tematikának a legújabb verziója: egyetlen réteget szólítanak meg, ám ott is tartják őket a készülékek előtt.
Az ízesített söröket gyártó cég szerdán mutatja be idei, igazán humorosra sikerült reklámfilm-sorozatát, még időben robbantva a nyári „sörszezon” előtt. A cél az, hogy a 21 és 34 év közötti nőket és férfiakat szórakoztassák, de legfőképp a marketing szakemberek mumusainak számító fiatalabb rétegeket érjék el - azokat, akik egyébként tudatosan kerülik a reklámokat, hirdetéseket. A szóban forgó spot a következőképpen indul: két pasi golfozik, az egyiknek a kezében ott egy doboz Mike’s.
Az első verzióban felbukkan a lyuknál egy rab, aki épp menekülő utat ásott magának a börtönből, a második afféle kamu-lottósorsolásba fullad a golflabdáknak köszönhetően, míg a harmadikban feltűnik egy szemkendős kalóz és egy üveg-szemgolyó is. És ez még semmi: összesen 14 spotot készítettek ugyanezen tematika mentén, melyek a főbb TV-csatornákon, és a mozikban is forognak majd, s ez csak a jéghegy csúcsa a 15-20 millió dollárra rúgó Mike’s marketing kampányban.
Korábbi és jelenleg futó reklámfilmjeik: http://www.youtube.com/mikeshardlemonade
Fedor Nóra
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk